DHL Parcel wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów biznesowych udostępnił moduły integrujące. Dzięki nim klient w swoim systemie może w pełni automatycznie przygotować list przewozowy, zamówić kuriera oraz śledzić przesyłki. Dodatkowo historia wysyłek dostępna jest w jednym miejscu. Moduły pozwalają w prosty sposób przygotować przesyłki bezpośrednio w aplikacjach Sello oraz Subiekt. Przeznaczone są także dla sklepów internetowych opartych na platformie Magento.
„Nasze rozwiązania stworzyliśmy z myślą o klientach branży e-commerce oraz pozostałych korzystających na co dzień z systemów magazynowo sprzedażowych. Zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywa czas przygotowania wysyłki oraz koszty z nią związane. Dlatego rozwiązania przygotowane przez nas są elastyczne i przystosowane do potrzeb rynku oraz naszych klientów. W najbliższym czasie planujemy udostępnić kolejne moduły, które pomogą im usprawnić procesy logistyczne. Sukces naszych klientów jest też sukcesem DHL Parcel, dlatego zależy nam na wprowadzaniu rozwiązań, które usprawnią pracę” - powiedział Piotr Jachowicz Kierownik działu Zarządzania Kanałem Elektronicznym.
Rozwiązania są udostępnione klientowi całkowicie bezpłatnie, a co za tym idzie nie ponosi on dodatkowych kosztów integracyjnych po swojej stronie. Moduły zawierają w sobie pełen wachlarz usług DHL Parcel razem z najnowszymi możliwościami doręczeń do Parcelshop oraz sąsiada.
Źrodło: DHL Parcel