Kolejny rok wzrostów na log4.pl
W minionym 2015 roku zarejestrowaliśmy 277 541 odsłon ofert opublikowanych na portalu, wzrost o 34% w stosunku do 2014 roku, w którym zanotowano 207 339 odsłon oraz ponad trzy razy więcej, niż dwa lata wcześniej (96 283odsłony). Jak widać rośnie zainteresowanie portalem mierzone w liczbach bezwzględnych wejść w publikowane oferty, rosła też w omawianym okresie liczba ofert, których jest obecnie 671, publikowanych w 21 kategoriach produktowych.
Oferty opublikowane na portalu podzielone są na 21 grup produktowych, reprezentujące niema całą paletę produktów i urządzeń wykorzystywanych w gospodarce magazynowej i logistyce. Największa grupa produktową są wózki widłowe, które notują 40% udział wejść w publikowane wszystkie oferty portalu, kolejna grupa produktową są regały magazynowe z 15% udziałem, baterie trakcyjne maja również 15% udział, opony do wózków widłowych zanotowały 8% udział wejść w oferty w 2015 roku. Pozostałe grupy produktowe(17 grup) mają łącznie 12% udziału wejść w publikowane oferty.
To pierwsze na rynku dane dotyczące produktów wyposażenia magazynu, z historią zainteresowania poszczególnymi ich rodzajami, które w zestawieniu z danymi firmowymi (każda firma prowadzi własna zbiory danych informacyjnych o sprzedawanych produktach) pozwala na pełniejszą analizę rynku, wobec braku jakichkolwiek danych zewnętrznych z rynku. Dla analityków rynku gospodarki magazynowej i logistyki są to więc ciekawe jak sądzę informacje, które uzupełnią obraz analizowanego rynku.
Całe opracowanie jest w załączonym pliku PDF.
Red.
Foto: Log4.pl