Twórcy InFlavo nie przestają zaskakiwać. Kilka tygodni po wprowadzeniu do oferty darmowych miniaplikacji, firma e-InPost udostępniła widget – kolejne narzędzie podnoszące efektywność działań w branży f-commerce. Nowa usługa, podobnie jak pozostałe produkty firmy, będzie oferowana bezpłatnie dla osób indywidualnych i firm prowadzących sklep bazujący na platformie InFlavo.
Widget – innowacyjne rozwiązanie sprzedażowo-promocyjne – umożliwia przede wszystkim:
Widget warto wykorzystywać z jeszcze jednego powodu – oferta proponowana przez osobę z kręgu znajomych jest zdecydowanie bardziej przekonująca i spotyka się z przychylnym przyjęciem ze strony potencjalnych klientów.
- Znane od lat formy promocji, polegające na informowaniu w tradycyjny sposób potencjalnych klientów o produktach i ich zaletach, przestały być atrakcyjne w dobie dynamicznego rozwoju sektora e-commerce i f-commerce. Dzięki rewolucji, jaka za sprawą Facebooka stała się udziałem nas wszystkich, działania promocyjne nie mogą ograniczać się jedynie do reklamy lecz wymagają umożliwienia interakcji z fanami. Co więcej, w przypadku widgeta oferta sklepu dociera do odbiorców za pośrednictwem ich znajomych, a to dodatkowo wzmacnia jej wartość i zachęca do dokonania zakupu – twierdzi Jarosław Armada, odpowiedzialny za marketing InFlavo.
Widget – pionierskie rozwiązanie dedykowane branży f-commerce, wprowadzone przez e-InPost – pozwala klientom posiadającym sklep na platformie InFlavo generować małe, flashowe okienka przypominające udostępniany na Facebooku materiał wideo. Można je z łatwością umieścić na fanpage’u firmy tak, aby skupieni wokół marki fani w prosty i wygodny sposób dzielili się z innymi informacjami na temat produktów oraz mogli dokonywać zakupów nawet bez konieczności wchodzenia na stronę sklepu.
Do charakterystycznych cech widgeta, podobnie jak wszystkich produktów InFlavo, należy łatwość obsługi – aby wypromować produkt wystarczy kliknąć przycisk generujący widget, dodać wybrane przedmioty i zamieścić na tablicy swojego sklepu. Kolejny krok należy już do fanów – udostępniając widget, rozpowszechniają informacje na temat oferowanych produktów.
Jak podsumowuje Viren Bhandari, zarządzający e-InPost: „Nasza propozycja doskonale wpisuje się w najnowsze trendy marketingowe i jest świetnym uzupełnieniem tradycyjnej reklamy zarówno dla małych, jak i dużych sklepów. Widget to narzędzie, za pomocą którego sklep może wystawić produkty z dużymi rabatami i zgromadzić fanów, dzięki czemu wzrasta rozpoznawalność marki, co z kolei wpływa na liczbę składanych zamówień”.
InFlavo