Fundacja Obserwatorium Zarządzania przyznała godła „Firma Przyjazna Klientowi” wyróżniając w ten sposób firmy za wysoką jakość obsługi Klientów. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki.
Z przyjemnością informujemy, iż spółka IMPULS-LEASING Polska została wyróżniona godłem FIRMY PRZYJAZNEJ KLIENTOWI.
„Ogromnie cieszy nas fakt, iż po raz kolejny jakość świadczonych przez nas usług znalazła uznanie wśród naszych Klientów. Otrzymane wyróżnienie utwierdza nas w przekonaniu, że stała dbałość o jakość to dobry kierunek. Działając na bardzo konkurencyjnym rynku, staramy się wyróżniać nie tylko zróżnicowaną ofertą finansową dostosowaną do potrzeb naszych Klientów, ale przede wszystkim umiejętnym budowaniem trwałych relacji z Klientami – gdzie kluczowe miejsce zajmuje wysoka jakość obsługi Klienta.” – powiedział Michał Klimczak, Dyrektor Departamentu Marketingu, Wsparcia Sprzedaży i Jakości Procesów Biznesowych.
„Firma Przyjazna Klientowi” to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji firmy, jednak przede wszystkim jest to nagroda od Klientów firmy za wysoką jakość współpracy przyznawana na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Organizatora – Fundację Obserwatorium Zarządzania.
„Naszym celem jest aby nasi Klienci postrzegali IMPULS-LEASING jako swoich partnerów w biznesie, a nie zbiurokratyzowaną korporację. Jak pokazały wyniki badania udało się nam skutecznie zbudować wizerunek Firmy Przyjaznej Klientowi.” – dodaje Michał Klimczak.
Źródło: IMPULS-LEASING Polska
Foto: impuls-leasing.pl