Polecamy

Fiński Ferratum Bank wdroży SALESmanago w 20 krajach

6 czerwca 2014
Fiński Ferratum Bank wdroży SALESmanago w 20 krajach
Fiński Ferratum Bank wdroży SALESmanago w 20 krajach

Fińska Grupa Ferratum podpisała umowę na wdrożenie polskiego systemu SALESmanago Marketing Automation. System zostanie wdrożony we wszystkich spółkach Ferratum na całym świecie – począwszy od Finlandii aż po Nową Zelandię i Australię. Grupa Ferratum ma prawie 2 mln klientów i specjalizuje się w mikropożyczkach, które oferuje w kanale mobilnym i Internecie. W Polsce Ferratum Bank udostępnia swoje produkty przez serwis Ekspres Kasa.

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, oferowany przez krakowska spółkę Benhauer. To aktualnie największa w Polsce platforma do automatyzacji marketingu i jedna z najszybciej rosnących na świecie. Wg amerykańskiej firmy Datanyze, SALESmanago znajduje się wśród 12 największych systemów Marketing Automation i korzysta z niego ponad 1000 firm, m.in. Komputronik, Merlin, Getin Bank, Rainbow Tours, Eurolot oraz bardzo liczna grupa małych i średnich przesiębiorstw. W marcu 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer.pl (InPost i Paczkomaty), kupując 20% udziałów w firmie.

- System SALESmanago budujemy od 3 lat z prostym zamysłem - żeby jako polska firma bez kompleksów konkurować na globalnym rynku, z globalną konkurencją, pochodzącą głównie ze Stanów Zjednoczonych. Umowy z takimi graczami, jak Ferratum Bank znacznie przyspieszają proces ekspansji międzynarodowej – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i szef Benhauer, wcześniej Prezes portalu Interia.pl.


System SALESmanago identyfikuje osoby korzystające ze stron internetowych, monitoruje ich zachowanie i pozwala docierać do klienta ze spersonalizowaną komunikacją we wszystkich kanałach marketingowych, od e-mail marketingu przez dynamiczną treść na stronie WWW, remarketing oraz kanał sprzedaży bezpośredniej.

Ferratum Bank oferuje swoim klientom w Polsce dwa rodzaje produktów: szybką pożyczkę udzielaną na maksymalnie 60 dni, dostępną pod marką Ekspres Kasa oraz długoterminową +PlusPożyczkę na okres do 1 roku. - Wdrożenie narzędzia SALESmanago umożliwia firmie monitorowanie i analizowanie zachowania osób korzystających ze stron internetowych Banku oraz automatyczne dopasowanie kierowanego przekazu do obszaru jej zainteresowań i potrzeb. – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Bank.

Źródło: SALESmanago

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji