Od sierpnia klienci biznesowi mają możliwość skorzystania z usługi DHL Parcel Return International. Jest to idealna usługa dla sprzedawcy, którego klient chce dokonać zwrotu towaru z wybranych krajów Unii Europejskiej. Zapewnia jednolity standard, kontrolę kosztów i bezpieczeństwo transakcji.
„Handel internetowy jest kołem zamachowym całej logistyki, ponieważ bardzo mocno wpływa na różne przestrzenie łańcucha dostaw. DHL Parcel działa w odcinku dostawy do klienta końcowego. Jest to najbardziej dynamicznie zmieniająca się przestrzeń w zakresie usług logistycznych, ponieważ musimy bardzo szybko i elastycznie podchodzić do potrzeb klienta. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszych usług dla klientów biznesowych o zwroty paczek z krajów Unii Europejskiej do Polski. To kolejny krok pozwalający naszym Klientom – właścicielom sklepów internetowych na dotarcie do szerszej ilości odbiorców ich produktów, nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach europejskich.”– mówi Dyrektor Zarządzający DHL Parcel, Igor Caban.
Dzięki dostępowi do portalu DHL Easy Return, klient ma możliwość zwrotu przesyłki
z krajów Unii Europejskiej do Polski, a także śledzenia jej przy pomocy jednego narzędzia. Nadawca zwrotu otrzymuje również dostęp do ponad 90 000 punktów nadania w sieci placówek pocztowych w Unii Europejskiej.
Paczki wysyłane za pośrednictwem usługi DHL Parcel Return International są ubezpieczone do kwoty 500 euro, a przewidywany czas dostarczenia wynosi od 3 dni roboczych.
Źródło: DHL Parcel
Foto: DHL Parcel