CHEP zwycięzcą Modern Retail Awards

CHEP
23 listopada 2019
CHEP zwycięzcą Modern Retail Awards
Fot. CHEP
CHEP zwycięzcą Modern Retail Awards
CHEP Polska – wiodący dostawca rozwiązań poolingowych w Polsce – otrzymał główną nagrodę w konkursie Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics za swoją innowacyjną ekspozycyjną paletę wielokrotnego użytku Q+. Nowa paleta CHEP wykorzystywana jest w punktach sprzedaży jako nośnik ekspozycyjny, który pomaga zwiększać sprzedaż towaru oraz rozpoznawalność marki w przestrzeni sklepowej. Q+ zaopatrzono również w miejsce do montażu urządzeń cyfrowych.
Jury konkursu nagradza firmy, które poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, przyczyniają się do rozwoju handlu detalicznego i dystrybucji.
 
CHEP otrzymał wyróżnienie w kategorii Supply Chain & Logistics dedykowanej dostawcom przełomowych rozwiązań usprawniających łańcuch dostaw i procesy logistyczne. Kapituła – złożona z przedstawicieli czołowych firm sektora FMCG, sieci detalicznych oraz autorytetów świata biznesu i nauki – nagradza projekty, których zastosowanie realnie oddziałuje na klientów i funkcjonowanie firm.
 
Uhonorowana nagrodą ekspozycyjna paleta plastikowa Q+ w równym stopniu odpowiada na potrzeby producentów, sieci handlowych, jak również firm z branży opakowań czy transportowych.

Q+ pomaga lepiej wyeksponować produkt w miejscu sprzedaży oraz usprawnić procesy logistyczne w przestrzeni sklepowej. Nowy wzór palety zawiera opatentowane rozwiązanie umożliwiające tzw. „double stacking”, czyli sztaplowanie – piętrowe układanie produktów w przestrzeni magazynowej i sklepowej. Ćwierćpaleta CHEP została wyposażona w wewnętrzny i zewnętrzny system mocowania Blue Click® – służący do montażu ekspozytora. Dodatkowo Q+ posiada możliwość montażu urządzeń cyfrowych dających szereg możliwości interakcji z konsumentem, w tym, między innymi, poprzez marketing zbliżeniowy.
 
Przedstawiciele nagrodzonych firm
Fot. CHEP
Przedstawiciele nagrodzonych firm
Badania CHEP przeprowadzone na rynkach europejskich w latach 2016 do 2019 potwierdziły, że wykorzystanie ćwierćpalety ekspozycyjnej CHEP w przestrzeni sklepowej skutkowało wzrostem sprzedaży testowanych produktów od 20% do ponad 120%. Zastosowanie tej palety pozwoliło również zredukować czas potrzebny na ponowne uzupełnianie produktów na powierzchni sklepowej o 65%.
 
Innowacyjna paleta CHEP Q+ została zaprojektowana zgodnie z założeniami programu firmy CHEP – Zero Waste World oraz koncepcji Gospodarki Obiegu Zamkniętego. Nagrodzony produkt posiada certyfikat neutralności węglowej i jest w 100 proc. zdatny do recyklingu, tworząc nieodzowną część zrównoważonego łańcucha dostaw.
 
„Jest nam niezmiernie miło, że nasza praca na rzecz doskonalenia łańcucha dostaw znalazła uznanie w oczach czołowych specjalistów branży FMCG i Retail. Mając na względzie potrzeby naszych klientów i partnerów biznesowych oraz kierunek, w którym podąża dziś sektor handlowy, kierujemy naszą uwagę na rozwiązania, które wraz z wymiernymi korzyściami operacyjnymi, niosą również korzyści środowiskowe, jednocześnie budując pozytywną wartość dla klienta końcowego tzw. „customer experience.”– powiedziała Izabella Maczkowska-Ciborowska, Country General Manager Polska i kraje bałtyckie, CHEP.

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji