Biznes zaczyna się od rozmowy

AsstrA
26 listopada 2019
Biznes zaczyna się od rozmowy
Fot. AssstrA
Biznes zaczyna się od rozmowy
W dniach 5-7 listopada b.r. roku odbyły się VII Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki w Warszawie, TransLogistica Poland 2019 - jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży transportowo-logistycznej. Szacuje się, że siódma edycja targów zgromadziła około 280 wystawców i blisko 9 000 odwiedzających, co znacznie przewyższa zeszłoroczną frekwencję. Międzynarodowy dostawca usług transportowo-logistycznych AsstrA-Associated Traffic AG tym razem również pojawił się na wydarzeniu.

„Targi TransLogistica Poland, podobnie jak w latach ubiegłych, zostały zorganizowane na odpowiednim poziomie. Ciekawą tendencją była liczna obecność firm z sąsiednich segmentów rynku, proponujących rozwiązania o wartości dodanej dla branży logistycznej. A więc rozwiązania IT, usługi doradcze, finansowe, karty paliwowe, giełdy, pobory opłat i wiele innych”, zaznacza Dyrektor Regionalny AsstrA na kraje Unii Europejskiej, Andrzej Iwanow-Kołakowski. 

Innym trendem okazało się szerokie grono wystawców reprezentujących tak zwane spedycje cyfrowe. To stały trend na zamianę tradycyjnych firm logistycznych, czy jedynie alternatywa? Czas pokaże”.

Również zdaniem Trade Lane Managera w grupie AsstrA, Grzegorza Zdybel, targi coraz lepiej odzwierciedlają tendencje rynkowe. Świadczy o tym obecność spedycji chińskich, przedstawicieli terminali śródlądowych oraz firm zajmujących się transportem intermodalnym, doradczych i konsultingowych.

„Osoby poszukujące złożonych rozwiązań transportowych, wymagających dodatkowych prac z ładunkiem, mogą nawiązać kontakty handlowe. Przeładunek, czasowe składowanie, etykietowanie, pełnienie funkcji importera/eksportera, czy dystrybutora lub agenta. Wymienione działania często są "ukryte" w ofercie danej firmy, nie zawsze wynikają z jej działalności podstawowej. Dlatego warto pytać o dane usługi i odwiedzać jak najwięcej wystawców, również tych spoza obszaru docelowego zainteresowania”, podkreśla Grzegorz Zdybel.

Oprócz zaprezentowania swojej marki na stoisku, targi to również dobra okazja do wzięcia udziału w konferencjach i panelach dyskusyjnych.

„W tym roku program targów TransLogistica obfitował w wiele ciekawych seminariów i debat. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się konferencja „Polski "hub" na Kolejowym Jedwabnym Szlaku - szansa dla europejskiej branży TSL”. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwa Infrastruktury oraz Ministerstwa Finansów. Równie interesujące były liczne fora dotyczące między innymi rozwiązań innowacyjnych w logistyce, czy zatrudnienia w branży TSL. Każdy odwiedzający mógł znaleźć coś dla siebie”, zaznacza Kierownik agencji celnej AsstrA Polska Sp. z o.o. w Koroszczynie, Małgorzata Matwiejuk.

W tym roku TransLogistica Poland 2019 stało się również doskonałą okazją do wsparcia potrzebujących. Gospodarze targów dołączyli do grona organizatorów akcji charytatywnej #TSLdzieciom. Grupa AsstrA aktywnie wsparła inicjatywę. Zespół AsstrA wystawił zestaw gadżetów firmowych na licytację na Facebooku. Pracownicy i partnerzy firmy, rejestrując się na udział w targach, używali specjalnego kodu TLP7. Za każdą taką rejestrację na konto zbiórki trafiła mała cegiełka w postaci 10 zł.

Tegoroczna edycja TransLogistica Poland pozwoliła grupie kapitałowej AsstrA na umocnienie i nawiązanie kontaktów biznesowych, dając również szansę wsparcia potrzebujących. Niekiedy wystarczy mały gest, aby zrobić coś wielkiego.

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji