Polecamy

Bezobsługowa technologia w baterii TENSOR xGEL

EXIDE
9 marca 2020
 Bezobsługowa technologia w baterii TENSOR xGEL
Fot. EXIDE
Bateria TENSOR_xGEL
Elektryczny napęd wózków widłowych, ma bardzo wiele zalet, coraz więcej wózków z tym napędem jest używanych w magazynach i to nie tylko ekologiczna moda, ale przede wszystkim korzyści w wielu obszarach, od ekonomicznych po komfort użytkowania. Dostawcy baterii cały czas pracują nad udoskonalaniem źródeł energii dla wózków widłowych, baterie są coraz bardziej „wydajne” wyposażone w systemy kontrolne, są nowoczesnym źródłem zasilania dla elektrycznych wózków widłowych.
 
Wynalazca dwóch efektywnych technologii magazynowania energii Sonnenschein Gel oraz TENSOR, firma GNB® Industrial Power, posiada na w swoim dorobku wiele nowatorskich rozwiązań, które doskonale sprawdzają się w wielu obszarach pracy wózków widłowych. Bateria TENSOR xGEL to technologia która wykorzystuje zalety produktów, czyniąc ją potencjalnie najlepszym w swojej klasie źródłem energii dla wózków widłowych.
 
Połączenie technologii Sonnenschein Gel i TENSOR
Doświadczenie oparte na technologiach Sonnenschein Gel i TENSOR pozwoliło GNB® Industrial Power stworzyć nowy produkt, który spełnia wymagania rynku – całkowicie bezobsługowy akumulator o doskonałej wydajności. W oparciu o dotychczasową pozycję, globalny zespół badawczo-rozwojowy GNB stworzył rewolucyjną technologię akumulatorową, która wzmacnia zalety akumulatorów Sonnenschein Gel i TENSOR.
 
Tensor_xGel
Fot. EXIDE
Tensor_xGel
EXtra technologia TENSOR xGEL
W porównaniu ze standardowymi akumulatorami typu Gel, unikalna technologia TENSOR xGEL zapewnia większą, dostępną pojemność oraz krótszy czas ładowania. Ponadto ogniwa TENSOR xGEL są zaprojektowane w taki sposób, aby minimalizować wydzielanie ciepła wewnątrz ogniw, co korzystnie wpływa na wydajność i żywotność akumulatorów. W rezultacie powstała wszechstronna, bezobsługowa technologia akumulatorów, która wyznacza nowy standard wśród akumulatorów kwasowo-ołowiowych z regulacją zaworową (VRLA).
 
Zalety techniczne i korzyści użytkownika
  • Technologia dryfit® Gel – brak konieczności uzupełniania akumulatora wodą
  • Wysoka zawartość energii – długi cykl działania
  • Duże rozmiary akumulatorów – duża moc
  • Wysoka absorpcja ładunku – szybkie doładowanie
  • Wewnętrzne zabezpieczenie przed głębokim rozładowaniem – dłuższa żywotność
  • Niski opór wewnętrzny – wysoka wydajność
Pełna naładowanie w 8 godzin
Fot. EXIDE
Pełna naładowanie w 8 godzin

Maksymalna dyspozycyjność

Pełne naładowanie baterii trwa 8 godzin przy użyciu specjalnego programu X-Profile, narzędzia zapewniającego efektywny proces ładowania baterii, gwarantujący stabilne użytkowanie w wózku widłowym. System ładowania X-profile, sprawdza się  również w czasie okazjonalnego ładowania, optymalizując proces ładowania i skutecznie doładowując baterię. Długość pracy porównywalna do standardowych baterii kwasowo-ołowiowych

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji