Paczkomaty® InPost w Wielkiej Brytanii nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi zwrotów towarów zamówionych z N Brown Group. Spółka jest wiodącym sprzedawcą odzieży w sektorze modowym, w którego skład wchodzą takie marki, jak: JD Williams, Simply Be, Jacamo i Figleaves. Klienci będą mogli zwrócić zakupy za pośrednictwem brytyjskiej sieci Paczkomatów® InPost. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych terminali procedura stanie się bardziej efektywna, elastyczna i wygodna. Obecnie obie spółki prowadzą integrację systemów informatycznych, a usługa zostanie wdrożona w najbliższych tygodniach.
Za pośrednictwem dystrybucji katalogowej, internetowej i sieci małych butików, Grupa N Brown oferuje swoim klientom zakup szerokiej gamy produktów – przede wszystkim odzieży, obuwia i artykułów wyposażenia domu. Firma posiada ponad 140 lat doświadczenia w sprzedaży wysyłkowej. Oferta Grupy obejmuje takie marki, jak Fashion World, The Brilliant Gift Shop, Ambrose Wilson, Feel Good Essentials, Fifty Plus, High & Mighty, House of Bath, Marisota, Oxendales oraz Premier Man.
„Nasi klienci potrzebują takiego modelu dokonywania zakupów i polityki zwrotów, który będzie pasował do ich dynamicznego trybu życia. Właśnie dlatego szukamy innowacyjnych sposobów poprawiających jakość świadczonych przez nas usług. Dzięki Paczkomatom® InPost – jako jednej z opcji zwrotów – dajemy klientom swobodę zmiany zdania, która nie wiąże się z dodatkowymi kosztami i nadkładaniem drogi. Po raz kolejny potwierdzamy, że dążenie do zwiększania satysfakcji konsumentów jest dla nas priorytetem” – John Cusick, kierownik dystrybucji w JD Williams.
Osoby, które dokonały nietrafionego zakupu będą mogły zwrócić towar za pomocą jednego z ponad 1000 Paczkomatów® InPost w Wielkiej Brytanii. Procedura dokonania zwrotów jest prosta i intuicyjna – wystarczy wydrukować etykietę, dołączyć do przesyłki i umieścić ją w Paczkomacie® InPost.
„Cieszymy się z podjęcia współpracy z kolejnym dużym graczem reprezentującym branżę e-commerce w Wielkiej Brytanii. Umowa zawarta z Grupą N Brown to nie tylko kontynuacja ekspansji Paczkomatów® InPost w tym kraju. Pozyskanie tak znaczącego partnera – będącego jednocześnie jednym z kluczowych graczy na rynku FMCG – potwierdza skuteczność naszych rozwiązań i rosnącą popularność zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Oferowany przez Grupę Integer.pl model logistyczny prowadzi do poprawy jakości zarówno na tradycyjnym rynku handlu, jak i lepszego funkcjonowania branży e-commerce oraz sektora dostaw towarów. Wierzymy, że współpraca z naszym nowym partnerem nie tylko będzie potwierdzeniem wysokiej efektywności Paczkomatów® InPost, ale wpłynie także na wzrost konkurencyjności oferty N Brown Group” – Ian Caminsky, dyrektor generalny firmy InPost UK w Wielkiej Brytanii.
Źródło: Integer