Polecamy

„E-diamenty Forbes&Onet” dla AC SA

20 maja 2011
„E-diamenty Forbes&Onet” dla AC SA
„E-diamenty Forbes&Onet” dla AC SA

Spółka AC SA – wiodący w Polsce i liczący się na świecie producent i dostawca samochodowych instalacji gazowych – zajęła 2 miejsce wśród „Diamentów Forbesa” województwa Podlaskiego . Otrzymała również pierwszą nagrodę w nowej kategorii „e-diamenty Forbes&Onet” za najlepszą internetową stronę korporacyjną w województwie podlaskim corocznego zestawienia „Diamentów Forbesa” jest wytypowanie firm najszybciej zwiększających swoją wartość.

Podczas tegorocznej gali została uhonorowana także Prezes AC SA Katarzyna Rutkowska, którą wyróżniono w rankingu kobiet przedsiębiorczych organizowanym przez BRE Bank. Ponadto, AC SA oprócz wysokich not w głównym zestawieniu, otrzymała również pierwszą nagrodę w nowej kategorii „e-diamenty Forbes&Onet” za najlepszą internetową stronę korporacyjną w województwie podlaskim. Lista

AC_SA_e_diament_dyplom_m.jpg
AC_SA_e_diament_dyplom_m.jpg
„Diamentów Forbesa” – w której firma AC SA znalazła się na 21 miejscu – prezentuje 464 polskich firm o przychodach od 50 do 250 mln złotych. Ranking został przygotowany na podstawie raportów finansowych spółek, złożonych w 2010 roku do Krajowego Rejestru Sądowego. Analiza obejmuje m.in.: wyniki finansowe za lata 2007-2009 oraz wielkość realizowanych inwestycji.

- Na Liście „Diamentów Forbesa” jesteśmy debiutantami. To dla nas cenne wyróżnienie, które potwierdza dobrą kondycję AC SA. Najbliższe lata są bardzo perspektywistyczne dla segmentu autogazu w Polsce i na świecie. Chcemy konsekwentnie zwiększać nasz udział w rynku. Jako firma o solidnych fundamentach finansowych inwestujemy w rozwój innowacyjności. Podnosimy jakość naszych produktów i systematycznie wprowadzamy do oferty nowe rozwiązania – powiedziała Katarzyna Rutkowska, prezes zarządu AC SA.

AC SA jest największą firmą wśród producentów i dostawców w segmencie instalacji gazowych w kraju. Jak wskazują szacunki spółki, AC SA posiada obecnie około 45% udział w rynku polskim. Produkty firmy dostępne są na rynkach ponad 30 krajów świata, co świadczy o doskonałej dywersyfikacji geograficznej. W 2010 roku eksport stanowił 56% przychodów AC SA ze sprzedaży ogółem. W 2010 roku, w trudnej sytuacji makroekonomicznej w wielu krajach na świecie, spółka osiągnęła – rekordowe w historii firmy – przychody w wysokości 118,3 mln zł, a wynik netto w tym samym okresie wyniósł 21,1 mln złotych.
AC sa Foto ACsa

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji