Widlak List 2019

Widlak List 2019
WL2019-okładka

Raport podzielony jest na treść merytoryczną, gdzie publikowane są prezentacje z wdrożeń, komentarze i opinie z rynku logistyki sprzętowej oraz cześć analityczną prezentującą dane o gospodarce i rynku wózków widłowych i rynków wspólnych. 
Raport “ Widlak List 2019”, to dla wszystkich działających w branży logistyki sprzętowej cenne źródło informacji o zmieniającym się rynku wózków widłowych.

W raporcie “Widlak List 2019”,  opublikujemy dane o:

  • sytuacji gospodarczej Polski, w jakiej rozwija się rynek wózków widłowych
  • rynku powierzchni przemysłowych i magazynowych,
  • rynku wózków widłowych w ujęciu ilościowym, według rodzaju, napędu  i udźwigu, analiza trendu w segmencie czołowych wózków widłowych
  • rynku wózków widłowych według World Integrated Trade Solution
  • rynku baterii trakcyjnych
  • rynku opon do wózków widłowych
  • rynku leasingu wózków widłowych
  • wartości rynku wózków widłowych

Badania  i analiza rynku wózków widłowych wykonane  na podstawie danych Urzędu Dozoru Technicznego(UDT), Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), Ministerstwa Gospodarki (MG), European Manufacturers of Materials Handling (FEM), World Integrated Trade Solution(WITS), Związku Polskiego Leasingu (ZPL) oraz własnych danych portalu Log4.pl. 




PARTNER MERYTORYCZNY I ANALIZY

logo NKL Dialog-net
logo NKL Dialog-net

NKL „Dialog” to Naukowe Koło Logistyki, mające w swych szeregach grupę młodych i dynamicznych studentów, chętnie zgłębiających wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu logistyki m.in. na szkoleniach czy warsztatach logistycznych.

Przez kilkanaście lat działalności udało nam się dotrzeć, z naszymi projektami, do sporej liczby studentów, organizacji i firm. Z wieloma z nich nawiązaliśmy długotrwałą współpracę.

Aktualnie jesteśmy organizatorami m.in. warsztatów „Logistyka. Teoria vs praktyka” oraz konkursu dla uczniów szkół średnich „Liga Młodych Logistyków”.

Jesteśmy także aktywnymi uczestnikami ogólnopolskich konferencji naukowych, na których prezentujemy swoje referaty o szeroko pojętej branży TSL.

Czekamy również na nowych członków, którzy tak samo jak my, są pasjonatami logistyki i z zaangażowaniem będą uczestniczyć w życiu Koła.




SPONSOR RAPORTU

L_Camso_Horiz_RGB
L_Camso_Horiz_RGB
Firma Camso Polska S.A. będąca oddziałem Camso z siedzibą w Kanadzie objęła patronatem sponsorskim, kolejna edycje badania rynku wókzów widłowych Widlak List 2019. 

Camso, dawniej Camoplast Solideal, jest światowym liderem w dziedzinie projektowania, wytwarzania i dystrybucji ogumienia do pojazdów poza drogowych (Off-The-Road), felg przemysłowych, gąsienic gumowych i systemów podwozi na potrzeby transportu wewnętrznego, budownictwa, rolnictwa i sportów motorowych. 

Grupa zatrudnia na świecie ponad 7 500 pracowników, którzy w 100% angażują swój wysiłek w 11% światowego rynku opon i gąsienic (OTR). Prowadzi 4 własne centra badawczo-rozwojowe i 23 zakłady produkcyjne w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Camso jest dostawcą na pierwsze wyposażenie (OEM) do wiodących producentów maszyn i urządzeń, a dodatkowo poprzez swoją sieć sprzedaży w ponad 100 krajach świata prowadzi dystrybucję produktów na rynku wtórnym, w 24 przez własne spółki handlowe, w tym w Polsce.

Firma oferuje pełną gamę opon pneumatycznych, superelastycznych i opasek amortyzujących do wózków widłowych i urządzeń transportu wewnętrznego, opony i gąsienice gumowe do maszyn budowlanych i drogowych. 

Dodatkowo świadczy usługi w zakresie produkcji felg na indywidualne zamówienie do wózków widłowych, maszyn budowlanych oraz wypełniania opon pneumatycznych elastomerem. Oferuje również usługi serwisowe w zakresie montażu opon pełnych na felgi o średnicy od 8” do 33”.



MODUŁY REKLAMOWE

Reklama całostronicowa A4
Reklama całostronicowa A4
Reklama całostronicowa A4
Cała strona formatu A4 o wym 210x287mm, wewnątrz raportu, wymiar netto, do wymiaru netto dodaje się 3mm spady z każdej strony. W wersji elektronicznej wydania prezentowana jest na urządzeniach elektronicznych jako obraz pomiędzy tekstami. Warunki techniczne: Reklama powinna być przygotowana na wymiar według wielkości zamówionego modułu, powiększone o 3 mm spadu w bokach modułu, które dochodzą do krawędzi strony. Reklamy przyjmowane są w formatach EPS. Wszystkie czcionki powinny być zamienione na krzywe. Reklamy wraz z wszystkimi składającymi się na nie elementami (np. zdjęciami) powinny być przygotowane w przestrzeni barwnej CMYK.
cena netto3000.00 PLN
cena brutto3690.00 PLN
Reklama 1/2 strony A4
Reklama 1/2 strony A4
Reklama 1/2 strony A4
Moduł reklamowy 1/2 strony wewnątrz publikacji, wymiar netto 205 x 142 mm brutto 211 x 148 mm ze spadem. W wersji elektronicznej wydania reklama prezentowana jest na urządzeniach elektronicznych jako obraz w tekście artykułu tematycznie związanego z przekazem reklamowym. Warunki techniczne: Reklama powinna być przygotowana na wymiar według wielkości zamówionego modułu, powiększone o 3 mm spadu w bokach modułu, które dochodzą do krawędzi strony. Reklamy przyjmowane są w formatach EPS. Wszystkie czcionki powinny być zamienione na krzywe. Reklamy wraz z wszystkimi składającymi się na nie elementami (np. zdjęciami) powinny być przygotowane w przestrzeni barwnej CMYK.
cena netto1800.00 PLN
cena brutto2214.00 PLN
Reklama 1/3 strony A4
Reklama 1/3 strony A4
Reklama 1/3 strony A4
Reklama 1/3 strony formatu A4, wymiar netto 205 x 100 mm, wymiar brutto ze spadami 211 x 106 mm.W wersji elektronicznej wydania reklama prezentowana jest na urządzeniach elektronicznych jako obraz w tekście artykułu tematycznie związanego z przekazem reklamowym. Warunki techniczne: Reklama powinna być przygotowana na wymiar według wielkości zamówionego modułu, powiększone o 3 mm spadu w bokach modułu, które dochodzą do krawędzi strony. Reklamy przyjmowane są w formatach EPS. Wszystkie czcionki powinny być zamienione na krzywe. Reklamy wraz z wszystkimi składającymi się na nie elementami (np. zdjęciami) powinny być przygotowane w przestrzeni barwnej CMYK.
cena netto1300.00 PLN
cena brutto1599.00 PLN
Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany, promocyjny, to forma reklamy opisująca produkt lub usługę posiadający cechy identyfikacyjne wyraźnie wskazujące na autora lub autorów, koncentrujących się wyłącznie na zaletach opisywanego produktu bądź usługi. Tekst sponsorowany charakteryzuje się jawnym przekazem komplementującym osiągnięcia firmy, służącym do pozytywnego budowania jej wizerunku. Artykuł sponsorowany winien spełniać trzy podstawowe funkcje: - informacyjną, - edukacyjną, - tworzyć klimat do akceptacji przekazu. Artykuł sponsorowany może być publikowany w wielu formach tekstowych, uzależnionych od tego, co chce się przekazać odbiorcy. Właściwe dobranie tej formy, pomaga osiągnąć zamierzone cele. Redakcja służy pomocą w wyborze formy przekazu.
cena netto1600.00 PLN
cena brutto1968.00 PLN
II strona okładkowa
II strona okładkowa
II strona okładkowa
Reklama na drugiej stronie okładki o wymiarach 210 x 287 mm netto, ze spadami 216 x 293 mm, w wersji elektronicznej wydania prezentowana jest na urządzeniach elektronicznych jako drugi obraz. Warunki techniczne: Reklama powinna być przygotowana na wymiar według wielkości zamówionego modułu, powiększone o 3 mm spadu w bokach modułu, które dochodzą do krawędzi strony. Reklamy przyjmowane są w formatach EPS. Wszystkie czcionki powinny być zamienione na krzywe. Reklamy wraz z wszystkimi składającymi się na nie elementami (np. zdjęciami) powinny być przygotowane w przestrzeni barwnej CMYK.
cena netto4000.00 PLN
cena brutto4920.00 PLN
III strona okładkowa
III strona okładkowa
III strona okładkowa
Reklama na trzeciej stronie okładki o wymiarach 210 x 287 mm netto, ze spadami 216 x 293 mm, w wersji elektronicznej wydania prezentowana jest na urządzeniach elektronicznych jako przedostatni obraz pliku pdf. Warunki techniczne: Reklama powinna być przygotowana na wymiar według wielkości zamówionego modułu, powiększone o 3 mm spadu w bokach modułu, które dochodzą do krawędzi strony. Reklamy przyjmowane są w formatach EPS. Wszystkie czcionki powinny być zamienione na krzywe. Reklamy wraz z wszystkimi składającymi się na nie elementami (np. zdjęciami) powinny być przygotowane w przestrzeni barwnej CMYK.
cena netto3500.00 PLN
cena brutto4305.00 PLN
IV strona okładki
IV strona okładki
IV strona okładki
Reklama na drugiej stronie okładki o wymiarach 210 x 287 mm netto, ze spadami 216 x 293 mm, w wersji elektronicznej wydania prezentowana jest na urządzeniach elektronicznych jako ostatni obraz z pliku pdf. Warunki techniczne: Reklama powinna być przygotowana na wymiar według wielkości zamówionego modułu, powiększone o 3 mm spadu w bokach modułu, które dochodzą do krawędzi strony. Reklamy przyjmowane są w formatach EPS. Wszystkie czcionki powinny być zamienione na krzywe. Reklamy wraz z wszystkimi składającymi się na nie elementami (np. zdjęciami) powinny być przygotowane w przestrzeni barwnej CMYK.
cena netto4500.00 PLN
cena brutto5535.00 PLN

Pliki do pobrania:

  • Widlak List 2019
    Analizy i opracowania zawierające dane szczegółowe typoszeregów wózków widłowych pozwolą na ocenę kierunku rozwoju rynku, zapotrzebowaniu i trendach kształtujących popyt. Dane historyczne umożliwią przygotowanie precyzyjnych strategii rozwoju dla typoszeregów lub grup produktowych.

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 03-2019EMIL - 03-2019EMIL - 02-2019EMIL - 02-2019EMIL - 01-2019EMIL - 01-2019EMIL - 12-2018EMIL - 12-2018Zobacz więcej publikacji