Wrzesień jest swego rodzaju symbolem nowej jakości w działaniach Toyota Material Handling Polska, wszystkie ważne wydarzenia, w najnowszej historii firmy w Polsce, wiążą się właśnie z tym miesiącem. W tym właśnie miesiącu, minęło pięć lat od rejestracji firmy w Polsce, a dwa lata od otwarcia, na wskroś nowoczesnej siedziby firmy w Jaktorowie. Ten nowoczesny obiekt jest wielofunkcyjny, posiada nowoczesną przestrzeń biurową, a także przestrzeń magazynową dla części zamiennych wózków widłowych. Wyposażony w niezbędne stacje diagnostyczne i stanowiska naprawcze, nowoczesny warsztat do rewitalizacji używanych wózków widłowych. Przestrzeń, gdzie nowe wózki widłowe oczekują na dostawę do klientów.
W dniu 19 września, Toyota MH Polska zaprezentowała swoim klientom, nowe jakościowo wózki widłowe - niebieska seria Toyoty z bateriami Litowo-jonowymi – technologia przyszłości dostępna już dzisiaj. W ciekawej aranżacji oraz znakomitej atmosferze pod znamiennym hasłem „Welcome to the Future” zaprezentowano ofertę firmy, licznie przybyłym klientom i współpracownikom. Prezentacja odbywała się zgodnie z zapisanym mottem misji „Być partnerem dla wszystkich klientów poszukujących rozwiązań w zakresie transportu wewnętrznego, być cenionym za innowacyjne produkty i wysokiej jakości usługi, a także za szacunek okazywany partnerom.” To przesłanie widoczne było w każdym punkcie programu, precyzyjnie przygotowanego dla klientów.
Witając przybyłych gości Dariusz Wojcieszek, Dyrektor Zarządzający Toyota MH Polska, przedstawił w krótkim wystąpieniu historie firmy oraz zaprezentował najnowsze dane sprzedażowe, w których Toyota jest kolejny jedenasty już raz z rzędu liderem sprzedaży wózków widłowych na świecie.
Ta pozycja wydaje się być, nie zagrożona, mając na uwadze działania, jakie firma realizuje wprowadzając nowe jakościowo rozwiązania w wózkach widłowych, a także, w dziedzinie bezpieczeństwa floty oraz systemów informatycznych wspomagających prace serwisu i zarzadzania. Konsekwentnie budowane jest zaufanie klientów poprzez dostarczanie im produktów i usług w gwarantowanej jakości, które wpływają na wzrost efektywności transportowo-przeładunkowych.
Laserowy pokaz rozpoczął mocnym uderzeniem część artystyczną, w której zaproszeni artyści zadziwiali swoimi umiejętnościami, zbierając gromkie brawa. Trzeba przyznać, że występy były bardzo ciekawe, przeplatane prezentacją wózków widłowych, które dostępne są w ofercie firmy.
Po części artystycznej, goście mogli zapoznać się z prezentowanymi wózkami widłowymi, szczegółowo wypytać dostępnych specjalistów, którzy odpowiadali na pytania. Dużym zainteresowaniem cieszyły się „zwykłe” modele wózków widłowych, zaprezentowane nowe wózki z bateriami Litowo-jonowymi, oglądane były jako „ciekawa nowość”. Klientami nowych technologii są inwestorzy, którzy planują nieco dalej w przyszłość, co pozwala na właściwe kalkulacje kosztowe, pierwsze egzemplarze nowych wózków sprzedane zostały w Szwajcarii. Szwajcarzy znani są z tego, że doskonale umieją liczyć, poza tym koszty pracy tam są inne niż w Polsce, stwierdził Dariusz Wojcieszek.
Kolejny udany wrzesień, w Toyota MH Polska, event potwierdził pozycję firmy na krajowym rynku, jako animatora innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie konstrukcyjnej oraz systemów do zarzadzania flotą. Firmy, która poprzez rozwój i wdrażanie nowych technologii, dba o jakość marki i bezpieczeństwo eksploatacyjne wózków widłowych.
Andrzej Szymkiewicz
Foto: Log4.pl