Polecamy

Spotkanie specjalistów branży FMCG

31 maja 2014
Spotkanie specjalistów branży  FMCG
Spotkanie specjalistów branży FMCG

Ponad 200 uczestników, przedstawicieli producentów, dystrybutorów, sieci handlowych, detalistów oraz dostawców usług spotkało się w Hotelu Radisson BLU Centrum, 29 maja w Warszawie, na ECR Forum for Cooperation 2014, gdzie dzielono się doświadczeniami dotyczące optymalizacji rozwiązań dla konsumentów. Odbywające się co roku Forum Współpracy, to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży FMCG, minione spotkanie, było już czwartym, na którym spotkali się uczestnicy łańcucha dostaw, reprezentujący międzynarodowy biznes.

Organizatorem wydarzenia było ECR Polska, stowarzyszenie zrzeszające największe na rynku przedsiębiorstwa produkcyjne i handlowe świadczące usługi na rzecz branży produktów szybkozbywalnych. To spotkanie specjalistów obsługi łańcuchów dostaw, którzy prezentowali najlepsze rozwiązania, stosowane z powodzeniem w obsłudze klientów. Ta wymiana doświadczeń jest znakomitym sposobem na podnoszenie standardów obsługi klientów, ciągłego wzrostu ich jakości i efektywności.


Tymi doświadczeniami ze słuchaczami dzieli się w panelu głównym Francois Colombie, Przewodniczący Rady Nadzorczej Auchan w Polsce i na Ukrainie, Pierre Detry, Prezes Nestle Polska, największego producenta żywności, Ewald Raben, CEO Grupy Raben, jednego z największych operatorów logistycznych w Polsce, Ireneusz Kazimierczyk, Prezez Zarządu Merlin.pl, najszybciej rozwijającego się sklepu internetowego w Polsce, oraz Ken Hughes, CEO GlacierConsulting, europejskiej klasy ekspert od zachowań nabywców i shopper marketingu.

fot1.JPG
fot1.JPG

W panelach tematycznych praktycy, na podstawie swojego doświadczenia, podpowiadali jak wykorzystać irracjonalność konsumentów by zwiększyć własną sprzedaż, jak skutecznie tworzyć i realizować strategie w FMCG i DIY. Prezentowano sprawdzone przez liderów sposoby optymalizacji sprzedaży i łańcuchów dostaw, wykorzystując najnowsze rozwiązania techniczne i informatyczne. Prelekcje, dyskusje, prezentacje, to wszystko było solidną inspiracją do działania i wskazówkami do rozwoju swojego biznesu, uczestników konferencji, którzy na co dzień rozwijają w firmach.
fot2.JPG
fot2.JPG

W przerwach, uczestnicy konferencji mogli zapoznać się z bogata ofertą firm, które na mini stoiskach przygotowały podstawowe informacje i ofertę dla potencjalnych klientów. Spore zainteresowanie ofertą wystawiających się firm, świadczy o tym, że jest to dobry pomysł, aby zainteresowani konkretnymi ofertami, mogli na miejscu wstępnie zapoznać się z ofertą. Stoiska informacyjne Stowarzyszenia PKN EPAL, operatora logistycznego FM Logistic czy firmy CHEP Polska, stanowiły interesujące uzupełnienie oferty konferencji.

Red.
Foto: Log4.pl

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji