NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

PARTNERZY BIZNESOWI

MGL_Spolka_z_o_o_
Produkty MGL wytwarzane są z zachowaniem najlepszych technologii obróbki metalu, w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym w Rawie Mazowieckiej. Potwierdzeniem jakości oferowanych produktów są certyfikaty ISO 9001 dla procesów produkcyjnych oraz TUV dla...

Spółka BSH ogłosiła wyniki za 2018 rok.

BSH
19 kwietnia 2019
Spółka BSH ogłosiła wyniki za 2018 rok.
Fot. BSH
Spółka BSH ogłosiła wyniki za 2018 rok.
W pełnym wyzwań środowisku rynkowym, charakteryzującym się dużą zmiennością walut i globalną niestabilnością, w roku 2018 spółka BSH Home Appliances Group wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 13,4 miliardów euro, co jest jej drugim najlepszym wynikiem w historii. W 2018 r. wydatki na działalność badawczo-rozwojową wzrosły o 8,2 procent względem 2017 r., osiągając rekordowe 673 miliony euro.
 
„Po ośmiu latach intensywnego wzrostu, w zeszłym roku globalne otoczenie biznesowe uległo zasadniczej zmianie. Rynki stały się bardziej niestabilne. Jednocześnie widoczny jest znaczny wzrost konkurencji ze strony producentów azjatyckich. Pojawiły się też nowe wyzwania zmiany w strukturze handlu detalicznego” – powiedział Karsten Ottenberg, prezes zarządu BSH Group. „BSH dobrze poradziła sobie w tych warunkach, a strategia Hardware+ pozwala nam odpowiednio zająć się kwestiami ważnymi na przyszłość”.
 
W Europie firma BSH utrzymała swoją pozycję lidera rynku i była w stanie poradzić sobie z negatywnym trendem popytowym ze strony konsumentów. W wielu krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz we Francji, we Włoszech i w Holandii, firmie BSH, udało się wręcz zwiększyć udziały w rynku względem zeszłego roku. Niemniej jednak sytuacja w szczególności na rynkach niemieckim i brytyjskim miała negatywny wpływ na przychody w Europie, sprawiając że ogólny wynik był słabszy niż w poprzednim roku o –1,2 procent.
 
Na koniec 2018 r. firma BSH zatrudniała 61.000 pracowników na całym świecie. Rekordowe wydatki na badania i rozwój; inwestycje pozostają na poziomie z zeszłego roku W 2018 r. firma BSH nadal inwestowała znaczne kwoty na działalność badawczo-rozwojową, przede wszystkim w kierunku rozwoju technologii cyfrowych i innowacji. W zeszłym roku oprócz wydania pięciu procent łącznego przychodu ze sprzedaży na działalność badawczo-rozwojową, firma BSH przeznaczyła także 619 mln EUR (4,6% łącznego przychodu) na inwestycje.
 
W 2018 roku w Łodzi otwarte zostało Centrum Logistyczne o powierzchni ponad 80 000 metrów kwadratowych, jeden z największych tego typu budynków w Polsce. W roku 2019 ukończona zostanie budowa nowej fabryki zmywarek w Łodzi, która w BSH będzie
 
największą fabryką AGD w Europie. W Łodzi również w bieżącym roku zakończy się budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego, jednego z najnowocześniejszych ośrodków R&D w całej Grupie BSH. Ośrodki technologiczne i zakłady produkcyjne były także rozbudowywane i tworzone w Ameryce Północnej, Niemczech, Chinach i regionie Azji i Pacyfiku.
 
Home Connect i digitalizacja Od 2014 r. firma BSH z sukcesem wdraża Home Connect – największy cyfrowy ekosystem dla AGD działający w sieci. Platforma Home Connect jest obecnie dostępna w 34 krajach. W Polsce konsumenci mogą skorzystać z platformy Home Connect w wybranych modelach pralek, suszarek do ubrań, zmywarek, piekarników, okapów, płyt grzewczych, lodówek i ekspresów do kawy. Na przyszły rok zaplanowane jest dołączenie nowych krajów i partnerów. Konsumenci będą mogli wybrać, z którego kanału chcą skorzystać, by połączyć się z Home Connect – może to być aplikacja, obsługa głosowa, program Facebook Messenger lub akcesoria takie, jak smartwatch Fitbit.
 
Home Connect umożliwia konsumentom sprawne wejście w świat dodatkowych usług indywidualnych przeznaczonych dla ich działającego w sieci sprzętu AGD. Aby przyspieszyć swoją zmianę w przedsiębiorstwo typu Hardware+, firma BSH utworzyła w zeszłym roku dział odpowiedzialny za technologie cyfrowe. Dział ten prowadzi obecnie zarówno program akceleracyjny Future Home, który firma BSH uruchomiła wspólnie ze firmą Techstars, jak i inicjatywę BSH Startup Kitchen. Głównym celem programu akceleracyjnego jest identyfikacja i dalsze rozwijanie innowacyjnych usług cyfrowych dla konsumentów wspólnie z wybranymi start-upami.
 
BSH

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 02-2021EMIL - 02-2021EMIL - 01-2021EMIL - 01-2021EMIL - 12-2020EMIL - 12-2020EMIL - 11-2020EMIL - 11-2020Zobacz więcej publikacji