Polecamy

Paczkomaty ® InPost w Malezji

5 sierpnia 2014
Paczkomaty ® InPost  w Malezji
Paczkomaty ® InPost w Malezji

Paczkomaty® InPost rozpoczynają ekspansję w kolejnym azjatyckim kraju. InPost Malezja – spółka odpowiedzialna za rozwój sieci - zawarła kluczowe umowy z partnerami na terytorium Malezji. Na mocy strategicznych porozumień, Skynet oraz iSIS – krajowi liderzy branży kurierskiej – odpowiadać będą za obsługę logistyczną Paczkomatów® InPost. Pierwsze kilkadziesiąt urządzeń zostanie rozlokowanych w Kuala Lumpur na stacjach Petronas Mesra Stations oraz w placówkach sieci spożywczej Tesco. Od listopada 2014 roku na terenie Malezji funkcjonować będzie 140 innowacyjnych terminali, zaś do końca 2016 roku aż 350.

W ramach kooperacji e-klienci korzystający z dostawy produktów za pośrednictwem kurierów, będą mogli wybrać jako jedną z możliwych opcji wysyłkę przesyłki do Paczkomatu® InPost. Obecnie trwa etap integracji wspólnej aplikacji IT obu partnerów, za pośrednictwem jednego z największych lokalnych integratorów IT – firmy Impressivecom Sdn. Bhd.

„Realizujemy strategię zakładającą intensywne rozszerzanie sieci Paczkomatów® InPost w Azji. Region ten już wkrótce stanie się największym rynkiem e-commerce na świecie, dlatego jako globalny lider chcemy wprowadzać tu innowacyjne standardy odbioru paczek. Malezja to nie tylko jeden z ‘siedmiu tygrysów Azji’, ale także rynek dojrzały i otwarty na innowacyjność, kluczowy dla wejścia do Południowo-Wschodniej Azji. Wraz z Singapurem generuje prawie połowę sprzedaży z handlu internetowego w Południowo-Wschodniej Azji, mimo że populacja obu krajów to tylko 8% tej części kontynentu[1]. Dlatego region ten jest tak istotny dla rozwoju naszej międzynarodowej sieci” – mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.


„Współpraca z InPost Malaysia rozszerzy naszą ofertę o innowacyjne formy dostawy produktów, które są niezbędne w tak dynamicznie rozwijającej się branży, jaką jest e-commerce. Paczkomaty® InPost pozwolą nam w znaczącym stopniu zoptymalizować koszty dostarczania towarów, zwłaszcza w przypadku większej skali zamówień” – komentuje Teo Bee Yap, Skynet Executive Director.

„Mamy pewność, że Paczkomaty® InPost okażą się sukcesem w Malezji. Sfinalizowaliśmy pierwsze partnerstwa, a obecnie kluczowi na rynku e-detaliści integrują swoje systemy IT tak, by oferować Paczkomaty® InPost jako opcję dostawy” – dodaje Christian Secci, Managing Director, InPost Malaysia.

Paczkomaty® InPost stanowią aktualnie największą na świecie sieć do samodzielnego nadawania i odbierania paczek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, bez kolejek i w dogodnej lokalizacji, zapewniając tym samym najwyższy poziom obsługi logistycznej dla towarów zamawianych w Internecie. Urządzenia „szyte” na miarę dzisiejszych czasów są już dostępne na 21 międzynarodowych rynkach. Zaledwie w kilka lat podbiły oprócz Polski: Arabię Saudyjską, Australię, Chile, Wielką Brytanię, Włochy, Francję, Irlandię, Islandię, Litwę, Łotwę, Ukrainę, Estonię, Rosję, Cypr, Słowację, Czechy, a także: Kolumbię, Kostarykę, Salwador oraz Gwatemalę. Na całym świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – ponad 3500 Paczkomatów®. Spółka planuje instalację kolejnych 6000 terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Źródło: InPost
Foto: InPost

1_ http://www.payvision.com/cross-border-ecommerce-singapore-malaysia

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji