Osiągnij więcej

28 maja 2010
Osiągnij więcej
Osiągnij więcej

Kompletacja zamówień na dużych wysokościach zależna jest od dużych prędkości jazdy i unoszenia oraz od wózka, który czyni łatwym dla operatora kompletowanie i układanie ładunków - wyjaśnia Robert O’Donoghue, Manager Działu Wózków Magazynowych Hyster Europe. Nowy Hyster K1.0L dostępny jest w różnych konfiguracjach z platformą osiągającą wysokość do 4,8m, i 1.000kg ładowności. Dostępny jest również ze stałymi widłami, dodatkowym podnoszeniem (SL) lub klatką umożliwiającą chodzenie po palecie(WP). Model wykorzystuje technologie podobne do opracowanych dla odnoszących sukcesy wózków Hyster VNA*. Podstawowe zasady kompletacji na średnich wysokościach połączone są równolegle ze spotykanymi w wózkach VNA z podnoszoną w górę kabiną operatora dla których rozwinęliśmy wiodące na rynku technologie. Hyster zastosował te rozwiązania w celu zmaksymalizowania wydajności kompletacji zamówień na drugim i trzecim poziomie - dodaje Robert O’Donoghue.

K1.0L_new.JPG
K1.0L_new.JPG
Technologia silników prądu zmiennego AC w połączeniu ze sterownikiem MOSFET wysokiej częstotliwości zapewnia doskonałą kontrolę trakcji i hydrauliki; spokojne przyspieszanie i wysokie osiągi podnoszenia z optymalnym wykorzystaniem energii. Dodatkowo operatorzy otrzymują wybór pomiędzy czterema ustawieniami osiągów pozwalającymi konfigurować wózek stosownie do określonych aplikacji. Wraz z zaawansowaną kontrolą prędkości pozwalającą optymalizować sprawność energetyczną, wózek posiada również udoskonaloną możliwość sterowania z automatycznym zwalnianiem przy zakręcaniu. Dojazd do punktu kompletacji i odjeżdżanie z niego są zoptymalizowane oszczędzając cenne sekundy, pozwalając utrzymać docelowe tempo kompletacji. Elektroniczne kierowanie fly-by-wire zapewnia bezwysiłkową obsługę z obszernego przedziału, który pozwala operatowi na swobodne poruszanie się. Te wózki czynią łatwym przejście w jednej chwili od jazdy do kompletacji - mówi Robert O’Donoghue.

Podnoszona kabina, z odpowiednim opuszczaniem, posiada podest o małej wysokości zapewniający łatwy dostęp podczas operacji wymagających zatrzymywania i wychodzenia; z systemem wykrywania obecności operatora na platformie. Widły mogą być podnoszone i opuszczane niezależnie od kabiny minimalizując potrzebę wysiłku operatora i zmniejszając jego zmęczenie. Osłony: przednia, boczne i górna zapewniają maksimum ochrony operatora.  Jak wszystkie wózki Hyster seria K została wypracowana z pełną świadomością. Mocna spawana rama podwozia i solidna konstrukcja masztu dają operatorowi więcej pewności siebie i przyczyniają się do bezpiecznego operowania ładunkami. Aby zredukować ryzyko uszkodzeń towarów i maszyny, zainstalowane na maszcie urządzenie wykrywające zluzowanie łańcuchów powstrzymuje dalsze opuszczanie w przypadku napotkania przeszkody.

                         

Logo_Zeppelin_3a___III_2009_.jpg
Logo_Zeppelin_3a___III_2009_.jpg

K1.0L nie tylko przyspiesza profesjonalną kompletację, ale jest sprawny energetycznie i pomaga minimalizować koszty jego posiadania - konkluduje Robert O’Donoghue, wyjaśniając że silniki prądu zmiennego AC faktycznie nie wymagają przeglądów a wózek posiada dobry dostęp serwisowy do wszystkich podzespołów a okres międzyprzeglądowy wynosi 1.000 godzin. Nowe modele Hyster K1.0L dostępne są w licznych konfiguracjach, aby dopasować się do wszystkich rodzajów operacji kompletacji włącznie z wyborem szerokości kabiny opcji sterowania i pracy w chłodniach.

* VNA – Very Narrow Aisle – wózek do pracy w bardzo wąskim korytarzu roboczym

Ewa Puchta
Zeppelin Polska Sp. z o.o.
 

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji