559 pozycji | strona 4 z 38
HOPPECKE sun | power VR L jest zamkniętym akumulatorem kwasowo-ołowiowym z elektrolitem w postaci żelu do zastosowań cyklicznych. Nasza innowacyjna technologia żelowa sprawia, że bateria jest praktycznie bezobsługowa - uzupełnianie wody nie jest konieczne.
Prostowniki o wysokiej częstotliwości z rodziny 2100 Li wykorzystują komunikację z baterią za pomocą magistrali CAN, co zapewnia optymalne ładowanie i niższe zużycie energii. Zapewniają znaczne oszczędności energii i kosztów eksploatacji, jak również powodują mniejszą emisję CO2.
Udźwig [kg]: 6000
W projekcie wózka G wykorzystano naukowe zasady ergonomii. Znaczne powiększenie strefy obsługi. Ograniczenie zmęczenia operatora do minimalnego poziomu.
Baterie trakcyjne zaprojektowano tak, by spełniały szczególne wymagania. Wraz z prostownikiem tworzą one jeden system. Doskonałe dopasowanie elementów tego systemu zapewnia optymalną pracę urządzenia i najdłuższy możliwy okres żywotności baterii.
Sucha metoda obróbki powierzchni nazywana również kulowaniem, groszkowaniem lub blastrakowaniem. Często okazuje się najbardziej efektywną i ekonomiczną technologią gwarantującą szybkie i bezpyłowe uzyskanie czystego, mocnego i nośnego podłoża.
Innowacyjny system zarządzania flotą 2100.net łączy funkcję zarządzania flotą z monitoringiem baterii. GNB. Dzięki ponad 120-letniemu doświadczeniu w projektowaniu i produkcji, a także dzięki wiedzy dotyczącej zastosowań baterii, jest wiarygodnym partnerem w zakresie dostarczania energii.
Udźwig [kg]: 2500
Niezawodny, bezobsługowy, bezszczotkowy silnik jazdy i podnoszenia prądu przemiennego. Niezawodny, sterownik napędu AC z zabezpieczeniem wewnętrznym.
Interaktywna, wielofunkcyjna konsola komunikacyjna LED z przyjaznym interfejsem, wyświetlanie wielu informacji, zabezpieczenie hasłem.
W celu sprawdzenia skuteczności zasilania gwarantowanego i przedłużenia żywotności baterii zalecamy przeprowadzenie testu pojemności połączonego z ładowaniem wyrównawczym.
Udźwig [kg]: 2500
Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp. do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu z wózka w odpowiedni osprzęt.
Udźwig [kg]: 2500
Jednostka zasilająca i przekładniowa składa się z doskonałych podzespołów dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii produkcyjnych, maszyn i silnika wysokiej jakości. Takie połączenie tworzy niezawodny wózek o wysokiej mocy.
Udźwig [kg]: 3500
Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp. do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu z wózka w odpowiedni osprzęt.
W obszarach gdzie poruszają się wózki widłowe należy przygotować posadzki zgodnie z rygorystycznymi normami DIN 15185 a w samych korytarzach wg normy VDMA – efekt możliwy do uzyskania tylko poprzez specjalistyczne szlifowanie w technologii lidera europejskiego rynku.
Najbardziej komfortowa opona superelastyczna (pełna). Superelastyczna opona o niepowtarzalnej konstrukcji z otworami amortyzującymi w warstwie środkowej, ogranicza przenoszenie wstrząsów przez zawieszenie wózka widłowego na delikatne i wrażliwe na uderzenia ładunki. Zapewnia operatorom większy komfort jazdy na nierównych powierzchniach, ograniczając koszty eksploatacji.
Wyjątkowy, niskoobsługowy akumulator FNC-VR NiCd został opracowany w oparciu o sprawdzoną technologię płyty włóknistej HOPPECKE. Połączenie konstrukcji płyty włóknistej ze specjalną technologią rekombinacji zapewnia wyjątkową niezawodność w krytycznych zastosowaniach
Udźwig [kg]: 2000-2500
Nowa seria wózków oparta na najnowszej konstrukcji zapewnia doskonałą wydajność pracy. Wysoka wydajność, komfort jazdy, prosta i bezpieczna obsługa wózków HELI ułatwi prowadzenie operacji. Wózek HELI serii G - CPQD25-RC3G wyposażony jest w silnik LPG/benzyna Nissan K25, oraz posiada udźwig 2,5 tony.
559 pozycji | strona 4 z 38