Firma:PBA Doradztwo Personalne
Lokalizacja:Łódź, łódzkie, Polska
Opis
- Zarządzanie strategią zakupową w firmie
- Planowanie, terminowa realizacja i zakup materiałów i surowców do produkcji
- Prowadzenie negocjacji zakupowych z dostawcami
- Dokonywanie analizy
- Koordynacja dostaw złożonych zamówień w ramach struktury organizacyjnej firmy
- Prowadzenie korespondencji dot. procesu zakupów – w tym także w jęz. angielskim
- Prowadzenie analiz zakupów
- Aktualizacja cenników i warunków dostaw, dokumentacji handlowej (umowy, porozumienia, reklamacje) oraz bazy dostawców.
- Obsługa procesu zakupu w systemie informatycznym
Wymagania
- Wykształcenia wyższego – preferowane kierunki logistyka/handel/ekonomia lub techniczne
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (2 – 3 letniego) w dziale zakupów związanych z branżą przetwórstwa metali lub maszynową
- Umiejętności brania odpowiedzialności za podejmowane działania i zobowiązania
- Wysokiej dyscypliny pracy, sumienności, dokładności i zaangażowania
- Znajomości zagadnień z zakresu gospodarki magazynowej, obiegu dokumentów opracowywania zapytań ofertowych
- Wysokich umiejętności analitycznych ( w tym dobrej znajomości MS Excel)
- Umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych
- Znajomości jęz. angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów i korespondencji handlowych
- Prawa jazdy kat B
Oferta
- Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscy pracy
- Profesjonalne szkolenia
- Wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- Bogaty pakiet socjalny
- Możliwość realizacji własnych pomysłów
- Samodzielną pracę z pełną odpowiedzialnością za jej wyniki
- Możliwość kreowania polityki zakupowej firmy