Firma:MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Lokalizacja:Olsztyn, warmińsko-mazurskie, Polska
Opis
- odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży poprzez bezpośrednie dostawy towarów do klientów
- realizacja celów i wskaźników biznesowych oraz budżetu sprzedaży
- pozyskiwanie klientów i nawiązywanie z nimi długotrwałych relacji
- koordynacja działań zespołu dostaw w ramach hali
- zarządzanie podległym zespołem pracowników
- ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi w celu rozwoju sprzedaży
- współpraca z firmami transportowymi, praca nad optymalizacją kosztów transportu
Wymagania
- wyższe wykształcenie
- minimum dwa lata doświadczenia w obszarze sprzedaży lub dystrybucji
- mile widziana znajomość rynku FMCG
- minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym
- dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość MS Office
- prawo jazdy kat.B
Oferta
- pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju
- pakiet opieki medyczne
- bogaty pakiet socjalny