Firma:Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:Bielsko-Biała, śląskie, Polska
Opis
- profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów;
- zapewnienie terminowości dostaw do klienta i jej zgodności z zamówieniem;
- sprawny przebieg procesu reklamacji;
- przyjęcie towaru do sklepu - jego kontrolę ilościową i jakościową;
- bezpieczne i zgodne z przepisami BHP dostarczenie towaru do działów handlowych;
- koordynację bieżącego funkcjonowania działu.
Wymagania
- lubisz pracę z klientami;
- uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
- bierzesz odpowiedzialność za to co robisz;
- lubisz działać zespołowo;
- skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony;
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
- jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;
- masz doświadczenie w pracy w magazynie.
Oferta
- umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie;
- premie uzależnione od wyników sklepu i działu;
- udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy;
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;
- szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie);
- możliwość udziału w programach rozwojowych;
- przewidywalny grafik;
- smartfon;
- benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy;
- możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.
OD PRACY KOORDYNATORA DS. LOGISTYKI SKLEPU LEROY MERLIN POLSKA ZALEŻY NIEZAWODNOŚĆ OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW.
APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!