Firma:Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:Warszawa, mazowieckie, Polska
Opis
- Projektowanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań dotyczących łańcucha dostaw dla nowych i istniejących produktów;
- Negocjowanie oraz wdrażanie z dostawcami nowych rozwiązań logistycznych;
- Analizowanie efektywności logistycznej łańcucha dostaw;
- Współpracę z dostawcami w celu zapewnienia ciągłego wzrostu jakości i terminowości dostaw;
- Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności łańcucha dostaw;
- Opracowywanie i wdrażanie procesów usprawniających pracę działu i podnoszących efektywność współpracy z dostawcami.
Wymagania
- Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w obszarze Łańcucha Dostaw;
- Potrafisz budować relacje z klientami wewnętrznymi i dostawcami, celem osiągnięcia założonych celów;
- Posiadasz zdolności negocjacyjne;
- Charakteryzują Cię wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i znasz program MS Excel w stopniu bardzo dobrym;
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, znajomość j. francuskiego – mile widziana;
- Posiadasz wykształcenie wyższe.
Oferta
- Umowę o pracę;
- Stanowisko w rozwijającej się, międzynarodowej firmie;
- Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
- Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania;
- Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport;
- Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
- Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra;
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.