Firma:JAS-FBG S.A.
Lokalizacja:Warszowice, śląskie, Polska
Opis
- organizowanie transportów międzynarodowych, zgodnych z potrzebami klienta oraz standardami firmy
- realizacja usług logistycznych dla kluczowych klientów firmy
- kontakty przewoźnikami oraz innymi działami firmy
- nadzór nad wszelką dokumentacją związaną z realizowanymi działaniami
- bieżąca analiza i optymalizacja kosztów
Wymagania
- doświadczenie zawodowe w obszarze spedycji międzynarodowej
- znajomość rynku usług TSL
- znajomość uregulowań i przepisów z zakresu spedycji i transportu międzynarodowego
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- motywacja zadaniowa i zaangażowanie, inicjatywa oraz samodzielność w działaniu
- rozwinięte kompetencje komunikacyjne, otwartość i umiejętność pracy w grupie
- wykształcenie min. średnie
Oferta
- stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
- możliwości rozwoju zawodowego
- ubezpieczenie grupowe
- nowoczesne narzędzia pracy
- doskonała atmosfera
- specjalistyczne kursy i szkolenia
- pakiet benefitów: karta Multisport
- spotkania integracyjne
- kasa zapomogowo-pożyczkowa