Firma:Minimax Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:Łomianki, mazowieckie, Polska
Opis
- Realizacja zapotrzebowań na narzędzia i materiały dla grup montażowych:
- Zakup nowych pozycji – zebranie ofert, zamówienie
- Organizowanie naprawy i serwisu istniejącego sprzętu
- Zamawianie i dystrybucja odzieży roboczej i sprzętu BHP
- Obsługa magazynu narzędzi
- Prowadzenie zgodnego ze stanem rzeczywistym magazynu w dedykowanym programie
- Utrzymanie zapasowego stanu magazynowego narzędzi
- Organizacja szkoleń specjalistycznych
- Zarządzanie dokumentacją ISO
Wymagania
- Doświadczenia w wykonywaniu instalacji sanitarnych (najlepiej tryskaczowych)
- Umiejętność planowania (harmonogram realizacji prac, dostaw etc.)
- Umiejętności obsługi komputera i pakietu Microsoft Office oraz łatwość w poznawaniu nowych programów
- Znajomością języka angielskiego na poziomie min. B1
- Mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie
- Prawo jazdy kat B
Oferta
- Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę w naszym biurze w Łomiankach pod Warszawą
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, kursy językowe, bilety do kina)
- Interesującą pracę i współpracę z kompetentnym zespołem
- Pracę przy dużych i prestiżowych kontraktach budowlanych