Firma:Media Markt Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179, mazowieckie, Polska
Opis
- Opracowywaniem kompleksowej strategii dla podległej kategorii
- Całościowym zarządzaniem kategorią produktów z dopasowaniem do poszczególnych kanałów sprzedaży i sieci
- Współtworzeniem budżetu dla kategorii
- Kreowaniem polityki zakupu i sprzedaży w oparciu o wskaźniki (rentowność, udziały rynkowe)
- Określaniem strategii cenowej dla podległej kategorii
- Zarządzaniem rentownością na produktach, działach i grupach towarowych
- Negocjacjami umów z dostawcami
- Nadzorem nad wykonaniem ustaleń umów krajowych i międzynarodowych
- Nadzorem nad doborem asortymentu i jego szerokością, doborem dostawców w podległych działach oraz nad strukturą zapasu dla kategorii
- Współpracą z działem marketingu w obszarze tworzenia akcji promocyjnych i media planów
- Bezpośrednią współpracą z Dyrektorami Regionalnymi i Dyrektorami Sklepów
- Udziałem w krajowych i zagranicznych targach branżowych i konferencjach
- Współpracą z działem planowania popytu nad planowaniem wartości zakupów i stanów magazynowych
- Analizowaniem działań konkurencji, badaniem rynku oraz trendów w danej kategorii produktów
- Koordynacją i nadzorem nad pracą zespołu (wyznaczanie celów i KPI's oraz monitorowanie działań podległych pracowników)
Czego się nauczysz?
- nowej kultury organizacji i metodyki pracy
- specyfiki działania jednej z największych sieci retail w Polsce
- zarządzania kategorią produktów w wielu kanałach sprzedaży
Wymagania
- Co najmniej 6-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu kategorią zdobyte w firmach po podobnym profilu (sprzedaż detaliczna/ convenience/ stacje paliw)
- Umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w opracowywaniu całościowej strategii kategorii, definiowaniu taktyk realizacji strategii kategorii i skutecznego jej wdrażania
- Umiejętność analizowania i czytania danych rynkowych ze źródeł takich jak: Nielsen, GFK, Irable
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość MS Office
- Doskonałe umiejętności analityczne oraz numeryczne
- Umiejętność identyfikowania i odzwierciedlania możliwości biznesowych
- Silna orientacja na cel, motywacja i umiejętność pracy pod presją czasu oraz zgodnie z wyznaczonymi terminami
- Doświadczenie w negocjacjach z dostawcami w dużej skali i uzyskiwaniu najkorzystniejszych warunków handlowych
- Prawo jazdy kat. B (czynne)
Oferta
- Dofinansowanie do lektoratów
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa/żywieniowa
- Parking
- Ubezpieczenie grupowe
- Dodatki okolicznościowe