Firma:LS Airport Services S.A.
Lokalizacja:Kraków, małopolskie, Polska
Opis
Udzielanie wsparcia pasażerom z całego świata na każdym etapie ich podróży od momentu odprawy biletowo-bagażowej, poprzez drogę do/z samolotu do odbioru bagażu, tak aby byli właściwie poinformowani i znaleźli się we właściwym miejscu o właściwym czasie, a także dbanie o jakość wykonywanej pracy według standardów lotniczych oraz oczekiwań naszych Klientów.
Wymagania
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie (min. poziom B1)
- Otwartości na nowe doświadczenia
- Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności
- Umiejętności nawiązywania kontaktu oraz współpracy z klientem
- Wysokiej dyspozycyjności (praca w nocy, w niedziele i w święta)
- Dobrej znajomości komputera (MS office)
- Wykształcenia min. Średniego
- Mile widziane doświadczenie w pracy na lotnisku i/lub przy obsłudze klienta
- Znajomość innych języków obcych stanowi dodatkowy atut
Oferta
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowę o pracę