Firma:STER Sp. z o.o.
Lokalizacja:Swadzim k. Poznania, wielkopolskie, Polska
Opis
- realizacja i nadzór nad procesem zaopatrzenia materiałowego (analiza zapotrzebowania materiałowego produkcji, generowanie zamówień, kontakty z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego);
- utrzymywanie relacji z dostawcami oraz analiza rynku w celu poszukiwania nowych dostawców;
- negocjacje z dostawcami;
- nadzór nad prawidłowością i aktualnością danych w systemie SAP;
- optymalizacja procesów w obszarze zakupów (redukcja kosztów, zwiększanie efektywności pracy działu zakupów);
- dbanie o utrzymywanie optymalnej struktury i poziomu zapasów;
- rozliczanie faktur.
Wymagania
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy - min. 2 lata;
- znajomość systemu SAP w zakresie modułu MM;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym Excel.
- doświadczenie w negocjacjach i umiejętność pracy zespołowej;
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Oferta
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w innowacyjnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- udział w projektach badawczych branży automotive;
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku.