Firma:Logwin Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja:Wojkowice (pow. wrocławski), dolnośląskie, Polska
Opis
Zadania:
- Kierowanie i koordynacja pracy zespołu osobowego przydzielonego do działu;
- Przydział pracowników do stanowisk pracy oraz zapewnienie optymalnej rotacji;
- Prowadzenie rozmów oceniających, dyscyplinujących i motywujących pracowników oraz spotkań rekrutacyjnych z kandydatami do pracy;
- Wprowadzenie oraz szkolenie nowych pracowników;
- Kontrolowanie i zatwierdzone rozliczeń godzinowych podległego zespołu;
- Kontrola jakościowa produktów oraz raportowanie wszelkich niezgodności;
- Nadzór nad prawidłowością procesu uzupełniania linii we wszystkie niezbędne produkty;
- Realizacja wyznaczonych celów i zadań w uzgodnionych ramach czasowych;
- Udział w tworzeniu i usprawnianiu procesów wewnątrzmagazynowych;
- Raportowanie wyników do klienta oraz przełożonych;
- Organizacja i koordynacja dostaw oraz wysyłek towarów;
- Kontakt z klientem w celu określenia zakresu prac oraz sposobu realizacji poszczególnych zadań dla danej akcji/zamówienia.
Wymagania
Oczekiwania:
- Doświadczenie w zarządzaniu pracownikami;
- Wykształcenie minimum średnie;
- Zdolności organizacyjne i przywódcze;
- Dobra organizacja pracy oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Identyfikowanie się ze strategią firmy;
- Odporność na stres;
- Znajomość logistycznych systemów informacyjnych oraz pakietu MS Office;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny).
Oferta
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji, w młodym zespole
- oraz z dostępem do nowoczesnych rozwiązań logistycznych;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Dostęp do bezpłatnej opieki medycznej, dofinansowania do Karty Multisport i innych benefitów pozapłacowych;
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego.