Do zadań osoby na powyższym stanowisku należeć będzie kierowanie Wydziałem w zakresie m.in.:
Organizowania i kierowania podległym zespołem i realizowanymi przez niego zadaniami,
Tworzenia i realizacji polityki zakupowej spółki,
Opracowywania, wprowadzania i realizacji strategii zakupowych,
Przyjmowania zamówień i weryfikowania zapotrzebowania na zakup materiałów i usług,
Planowania zakupów,
Planowania i analizowania asortymentu danej kategorii,
Stałego monitorowania procesów zakupowych,
Opracowywania, aktualizowania i realizowania rocznego planu zakupów,
Nawiązywania i rozwijania dobrych relacji z szeroką siatką interesariuszy wewnętrznych,
Poprawy efektywności oraz redukcji kosztów poprzez badanie i analizę rynku dostawców,
Optymalizacji kosztów zakupowych,
Analizowania i negocjowania umów i warunków współpracy z dostawcami,
Nadzoru nad jakością i terminowością dostaw w ramach podległego obszaru,
Prowadzenia procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami prawa,
Współpracy przy opracowywaniu projektów regulaminów, instrukcji, procedur w zakresie zadań regulaminowych wydziału,
Proponowanie nowych rozwiązań, narzędzi i praktyk zakupowych,
Raportowanie do przełożonego,
Współpraca z zespołem projektowym.
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne,
Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym związanym z zakupami,
Praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
Doświadczenie w sektorze energetycznym będzie dodatkowym atutem,
Język angielski na poziomie bardzo dobrym.