NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Polecamy

Przenośniki elastyczne napędzane rolkowe UNI-FLEX™

Przenośnik elastyczny napędzany rolkowy
Przenośnik elastyczny napędzany rolkowy
Przenośnik elastyczny napędzany rolkowy
Przenośnik elastyczny napędzany rolkowy
Fotokomórka
Wzmocniony moduł załadowczy
Klamra do łączenia przenośników
Olejnik
DostawcaOlejnik Systemy Magazynowe Sp. z o.o.
MarkaOlejnik
Obciążenie [kg]150 kg na metr bieżący
Szerokość robocza [mm]450 / 600 / 750 / 900 mm

Kontakt w sprawie oferty

Olejnik Systemy Magazynowe Sp. z o.o.
ul. Przedpole 1
02-241 Warszawa
+48 22 868 09 72
+ 48 22 868 09 73
www.olejnik.pl
info@olejnik.pl

Wygoda i uniwersalność

Przenośniki napędzane rolkowe umożliwiają szybki i bezpieczny załadunek i rozładunek pojazdów oraz usprawniają transport wewnętrzny w centrach logistycznych, przeładunkowych, w sortowniach kurierskich, a także w mniejszych firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych. Duża elastyczność pozwala na dostosowanie długości przenośnika do różnego rodzaju pojazdów czy kontenerów. Regulowana prędkość zapewnia adaptację urządzenia do aktualnych potrzeb oraz zwiększa koordynację procesów. Przenośniki napędzane doskonale sprawdzają się w tradycyjnym systemie dystrybucji towarów, a także w przypadku przeładunku bezpośredniego cross-docking. Mogą być również wykorzystywane do łączenia maszyn i urządzeń w linie technologiczne oraz jako zakończenia linii pakujących czy montażowych.

Podstawowe parametry:

  • Długość w stanie rozłożonym: 1,25 - 25 m (co 1,25 m, przy podziałce osi rolek 125 mm)
  • Szerokości robocze (szerokość rolek): 450, 600, 750 i 900 mm
  • Standardowa podziałka osi rolek: 125 mm (opcjonalnie: 75 mm i 100 mm)
  • Bezstopniowa regulacja prędkości: 10 - 40 m/min
  • Modułowa konstrukcja - standardowa długość pojedynczego modułu: 1,25 m (przy podziałce osi rolek 125 mm)
  • Rolki stalowe, ocynkowane o średnicy 40 mm
  • Maksymalne obciążenie: 150 kg na metr bieżący
  • Regulowana wysokość przenośnika w zakresie: 790 - 1080 mm (dostępne inne opcje)
  • Koła skrętne o średnicy 160 mm (kombinacja kół z hamulcami i bez)

Cechy i zalety przenośników napędzanych:

  • Motoreduktory prądu zmiennego SEW Eurodrive - Charakteryzują się małą awaryjnością oraz niskim kosztem utrzymania i konserwacji. Moc każdego motoreduktora: 0,09 kW. Zasilanie jednofazowe 230V / 240V.
  • Bezstopniowa regulacja prędkości w zakresie 10 – 40 m/min - Adaptacja urządzenia do aktualnych potrzeb.
  • Szafa sterownicza - Wyposażona jest w panel sterowania, a wewnątrz znajduje się najwyższej klasy falownik AC. Szafka zamontowana jest na przesuwnej płycie mocującej, co umożliwia łatwy dostęp operatora w celu regulacji lub konserwacji.
  • Konsolki Start/Stop, wyłączniki awaryjne E-Stop - Konsolki Start/Stop znajdują się na obu końcach urządzenia, zapewniając bezpieczeństwo. W przypadku przenośników powyżej 10 m na środku umieszczone są dodatkowe wyłączniki bezpieczeństwa.
  • Wszechstronność systemu i wiele opcji sterowania - Możliwość akumulacji lub indeksacji ładunków, integracji sterowania NET  połączonych ze sobą przenośników to opcje dodatkowej funkcjonalności w jakie mogą być wyposażone przenośniki napędzane.
  • Zmiana kierunku ruchu - Dostosowanie przenośnika do bieżącego procesu np. rozładunku / załadunku bez konieczności przestawiania urządzenia.
  • Elastyczność i łatwość manewrowania - Kombinacja wytrzymałych, dużych kół skrętnych z hamulcami i bez (wymiary kół: 160 x 50mm).
  • Zgodność z normami europejskimi oraz przepisami BHP - Przenośniki napędzane spełniają wymagania Dyrektywy Maszynowej oraz Dyrektywy Kompatybilności Elektromagnetycznej i są oznaczone znakiem CE. 

Akcesoria i dodatkowa funkcjonalność:

  • Fotokomórka “Smart Optics” - Czujnik fotooptyczny automatycznie zatrzymuje przenośnik po wykryciu ładunku na końcu urządzenia. Po usunięciu paczki przenośnik zostaje samoczynnie uruchomiony i kontynuuje pracę do momentu wykrycia kolejnego ładunku. Zatrzymanie może mieć łatwo zadaną zwłokę czasową – ustawioną na panelu sterowania.
  • Klamra do łączenia przenośników - Pozwala w prosty i szybki sposób połączyć ze sobą kilka przenośników w celu rozbudowy systemu. Przenośniki można ponownie rozłączyć poprzez uniesienie rolki łączącej.
  • Wzmocniony moduł załadowczy - Wzmacnia przenośnik w strefie załadunku, w której jest on narażony na największe obciążenia. Zastosowano rolki o średnicy 50 mm i ściankach 3 mm, zamocowane na bocznych stalowych profilach o grubości 4 mm. W środku wzmocnionego modułu znajduje się dodatkowa podpora.
  • Integracja sterowania NET - Pozwala na połączenie w dowolnej kolejności do 8 przenośników. Pierwszy przenosnik w ciągu przejmuje rolę przenośnika nadrzędnego (Master), a pozostałe stają się przenośnikami podrzędnymi (Slave). Połączone w ten sposób przenośniki działają jak jeden przenośnik. Ustawienie parametrów takich jak zmiana kierunku, regulacja prędkości, włączenie i wyłączenie fotokomórki, ustawienie zwłoki fotokomórki odbywa się jedynie na przenośniku sterującym (Master). Włączenie i wyłączenie odbywa się na dowolnej konsolce Start/Stop. Każdy przenośnik musi być podłączony do zasilania. Po rozłączeniu przenośniki mogą pracować niezależnie.
  • Indeksacja - W trybie indeksacji paczka odłożona na przenośnik elastyczny przejeżdża na zadaną odległość i przenośnik zatrzymuje się. Kolejna paczka odłożona na przenośnik uruchamia go i obydwie paczki odjeżdżają na zadaną odległość, a następnie przenośnik zatrzymuje się. Można w ten sposób zapełnić cały przenośnik aż do momentu zakrycia fotokomórki na końcu przenośnika – paczki przestaną odjeżdżać od miejsca wejściowego. Zdjęcie paczki na końcu (odsłonięcie czujnika) spowoduje wyzwolenie pojedynczego cyklu przesunięcia paczek – w ten sposób możliwy jest rozładunek przenośnika. Można również wyjść z trybu indeksacji - paczki znajdujące się na przenośniku dojeżdżają na koniec i zatrzymują się po zasłonięciu czujnika. Odsłonięcie czujnika (zdjęcie paczki na końcu przenośnika) spowoduje dojechanie następnej itd. Przełączanie między trybami ma miejsce na konsolkach z przyciskami Start/Stop (na obu końcach). Odległość separacji można ustawić na szafce sterowniczej (2 pozycje).
  • Akumulacja - W trybie akumulacji paczki odkładane na przenośnik elastyczny są akumulowane na strefach/modułach. Każda strefa akumulacyjna ma długość 1,25 m przy podziałce osi rolek 125 mm, przy całkowicie rozciągniętym przenośniku. Paczka odłożona na przenośnik akumulacyjny będzie jechać do następnej strefy, o ile ta nie jest zajęta. W przypadku, gdy następna strefa jest zajęta, paczka pozostanie na zajmowanej strefie. W ten sposób na całym przenośniku o przykładowej długości 15 m można zakumulować łącznie 12 paczek. Po pobraniu paczki ze strefy końcowej lub każdej innej, paczki przemieszczą się w taki sposób, że kolejne strefy będą zajęte, zwalniając jednocześnie pierwszą strefę.

SPRAWDŹ SAM – ZADZWOŃ DO NAS I ZAMÓW PRZENOŚNIK DO BEZPŁATNYCH TESTÓW W TWOJEJ FIRMIE!

TEL. 22 868 09 72..73

Nasza firma powstała w 2001 roku. Specjalizujemy się w systemach regałów wysokiego składowania i w systemach transportu bliskiego. Wykonujemy wariantowe projekty, doradzamy przy wyborze rozwiązań, jesteśmy przy dostawie, prowadzimy montaż i uczestniczymy w odbiorze. Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, dokonujemy przeglądów regałów i szkolimy kadrę użytkownika – dzięki temu nasi Klienci chętnie realizują z nami kolejne inwestycje. Zależy nam na tym, aby dostarczane przez nas produkty wyróżniały się jakością i trwałością, dlatego współpracujemy z renomowanymi producentami.
Jesteśmy prężnie działającą firmą posiadajacą na swoim koncie duże przedsięwzięcia, m.in. największe chłodnie składowe w Polsce i Litwie. Wyróżnia nas rzetelność oraz elastyczność, a naszą ambicją jest zadowolenie i partnerskie stosunki z Klientami. Uczestniczymy w organizacjach branżowych – jesteśmy członkiem Polskiego Stowarzyszenia Techniki Magazynowej, ERF i FEM.
 
Zapraszamy do współpracy!
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 06-2020EMIL - 06-2020EMIL - 05-2020EMIL - 05-2020EMIL - 04-2020EMIL - 04-2020EMIL - 03-2020EMIL - 03-2020Zobacz więcej publikacji