Nowości i premiery na CeMat 2011 (Część I)

7 maja 2011
Nowości i premiery na CeMat 2011 (Część I)
Nowości i premiery na CeMat 2011 (Część I)

Ponad tysiąc nowości zaprezentowali wystawcy na międzynarodowych tragach logistyki wewnętrznej i przepływu materiałów CeMat w Hanowerze. Przez pięć targowych dni, wystawcy reprezentujący całą branżę dostawców sprzętu i wyposażenia prezentowali soje nowości i premiery targowe. Nie sposób przedstawić wszystkich innowacyjnych rozwiązań i produktów, wszystkie rozwiązania są ważne i istotne dla konstruktorów. Prezentowane nowości wyznaczają standardy w swoich obszarach zastosowania, stając się przez to produktami do których, odnoszą się następne rozwiązania.

STILL

Cemat_Still.jpg
Cemat_Still.jpg
CubeXX - koncepcyjny wózek przyszłości, który jest odpowiedzią na wszystkie logistyczne wyzwania, wynikające z najnowszych trendów w logistyce wewnętrznej. CubeXX jest bardzo elastycznym rozwiązaniem dla logistyki wewnętrznej, projektem gotowym sprostać wielu przyszłym wymaganiom. Konstruktorzy sprostali wyzwaniu osiągania maksymalnych naturalnych zasobów i możliwości wózka w połączeniu z efektywnym zarządzaniem. Wózek charakteryzuje wysoki stopień automatyzacji procesów i zdolność dostosowania do zmiennych warunków pracy.



JUNGHEINRICH

Cemat_JH.jpg
Cemat_JH.jpg

"ISM Online” - system zarządzania flotą wózków widłowych, który pozwala na zarządzanie flotą wózków widłowych, niezależnie od ich wielkości i złożoności, program analizuje i optymalizuje ich pracę. To niekonwencjonalne narzędzie informatyczne, daje użytkownikom możliwość zwiększenia przejrzystości i bezpieczeństwa w magazynie, umożliwia skuteczniejszą kontrolę urządzeń w wielu lokalizacjach. Rozwiązanie to w przyszłości pozwoli projektować procesy składowania z wykorzystaniem wąskich korytarzy roboczych, jeszcze bardziej wydajne i bezpieczniejsze.

HYSTER

Cemat_Hyster.jpg
Cemat_Hyster.jpg

 

LO 2.0-2.5 - Wózek, który po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów CeMAT 2011 charakteryzuje się przemyślaną konstrukcją, ekonomicznością eksploatacji, niezawodnością i ergonomią, dzięki którym operator jest w stanie sprawnie wykonywać swoje zadania. Jedną z najbardziej rzucających się w oczy cech wózka jest niewielki dystans dzielący operatora od towaru, a także komfortowy podest roboczy o małej wysokości, co pozwala na zminimalizowanie liczby ruchów oraz pozwala zaoszczędzić cenny czas w czasie kompletacji towarów. Duży podest zapewnia operatorowi więcej miejsca oraz ułatwia przechodzenie z jednej strony na drugą.

 

 

 

LINDE

Cemat_Linde.jpg
Cemat_Linde.jpg

„Epion” - jedna inwestycja w podstawowy moduł z baterią i sterowaniem, następne zakupy dotyczą już tylko narzędzi. Tak prezentuje sie nowy koncepcyjny wózek magazynowy, gwarantujący niskie koszty eksploatacyjne i sterowanie za pomocą pilota jeśli zajdzie taka potrzeba. Modułowa konstrukcja sprawia, że wózek może wykonywać zadania magazynowego wózka niskiego unoszenia lub po wymianie na moduł z masztem stać sie wózkiem wysokiego unoszenia. Wózek zasilany jest wysokowydajną baterią Litowo-Jonową, która zapewnia niskie koszty eksploatacji.

TOYOTA

Cemat_Toyota.jpg
Cemat_Toyota.jpg
 BT Optio serii H - do komisjonowania na wysokości występujący w dwóch wersjach nowych urządzeń OME100H oraz OME120HW oferuje maksymalną wysokość platformy 10,5 m do obsługi regałów na wysokości do 12 metrów. BT Optio z prędkością unoszenia i opuszczania do 12 km / h, jest bardzo wydajny. Modele z serii BT-H Optio w korytarzach roboczych może być prowadzony za pomocą szyn lub pętli indukcyjnej. Wózek może poruszać się w korytarzy roboczym, podnosząc lub opuszczając jednocześnie ładunek i kabinę. System Optipace BT stale monitoruje wysokość podnoszenia i masy ładunku, automatycznie dostosowuje prędkość urządzenia do warunków jazdy w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa.

CESAB

Cemat_Cesab.jpg
Cemat_Cesab.jpg

 


Nowy CESAB R318 i R325 mają te same zaawansowane systemy podnoszenia jak istniejąca seria R300. Systemy te pozwalają operatorowi w czasie operacji podnoszenia i opuszczania, kontynuować jazdę lub ją spowolnić, a w razie sytuacji krytycznej nawet całkowicie zatrzymać urządzenie. Szybsze cykle pracy w zakresie obsługi towarów, mniejsze zużycie energii, płynniejszy ruch oraz mniej drgań, to zalety tego nowego rozwiązania. Całkowicie zamknięta i izolowana, kabina operatora zapewnia maksimum komfortu podczas pracy, w trudnych warunkach i temperaturach do -35 ° C.

 

 

 

MITSUBISHI

Cemat_Mitsub...jpg
Cemat_Mitsub...jpg

GRENDIA HYBRYD - nowy wózek z napędem hybrydowym, coraz powszechniej stosowany, jednak w wykonaniu firmy Mitsubishi nabiera nowego charakteru. Ta seria w wózkach Mitsubishi na nowo definiuje pojecie standardu w wózkach tego typu. Żaden inny wózek nie posiada tylu nowoczesnych rozwiązań, są stabilne oraz mocne, oferują kombinację niskiego zużycia paliwa, oraz wyjątkowo cichej pracy. Ergonomiczny design cieszący oko oraz co ważne w zwiększa efektywność pracy operatora.

 

To tylko niektóre z szerokiej oferty nowości prezentowanych na targach CeMat 2011, następne prezentacje przedstawione zostaną w części II.
Red. Foto-log4.pl

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji