Logistyczne Marki 2018

Logistyczne Marki 2018

Logistyczne Marki 2018 – to wyjątkowy informator o rynku firm – dostawców usług logistycznych i wyposażenia magazynów, które tworzą czołówkę logistycznych marek, mierzone kompetencją i jakością usług.

Globalny rozwój gospodarczy zmienia łańcuchy dostaw, podnosi standardy jakościowe usług we wszystkich obszarach ich funkcjonowania, idea zrównoważonego rozwoju stawia kolejne wyzwania dostawcom usług w szeroko rozumianej branży logistycznej. Dostawcy usług i sprzętu nie mogą funkcjonować bez wdrażania rozwiązań regulujących standardy dobrych praktyk, etyki czy zrównoważonego rozwoju, to czynniki kształtujące pozycję i wizerunek firmy.

W kolejnym wydaniu „Logistycznych Marek” zaprezentujemy firmy, dla których dobre praktyki i etyka w biznesie to standardy działania na globalnym rynku, budując relacje z kontrahentami oparte o te zasady staja się wiarygodnym partnerem na rynku. Standardy globalnych łańcuchów dostaw stają się wymiernym wskaźnikiem jakości usług i etyki w biznesie.

DOTYCHCZASOWE WYDANIA



 

TEMATYKA WYDANIA: tematyka publikacji Logistyczne Marki koncentruje się wokół zrównoważonego rozwoju firm logistycznych, to już nie moda, a cel określany w strategii rozwoju firmy. Do wypełnienia części merytorycznej zapraszamy ekspertów zajmujących się wybranymi dziedzinami, które są istotną częścią zrównoważonego rozwoju. Współpraca z Forum Odpowiedzialnego Biznesu, czy uczelniami których eksperci zajmujący sią badaniami składowych wartości, będą sie wypowiadać na łamach naszej publikacji, czyni ją wartościowym kompendium wiedzy o zrównoważonym rozwoju. W takim merytorycznym przekazie prezentacja osiagnięć w obszarze zrównowazonego rozwoju i wartości jakimi kierują się firmy świadcząc usługi nabiera innego wymiaru.


MODUŁY PREZENTACJI I REKLAMY  

 


 

Prezentacja
Prezentacja
Typ I – metryka logistyczna firmy z prezentacją produktów lub usług. Na dwóch stronach prezentowane są: dane adresowe firmy, logo, informacje finansowe(opcjonalnie), informacje o usługach, posiadanych certyfikatach, opis działań dobrych praktyk, przyznane firmie nagrody, opis najważniejszych wydarzeń w historii firmy, opis rynków docelowych i wartości wyróżniających markę oraz opis produktów i usług świadczonych przez firmę.
cena netto2500.00 PLN
cena brutto3075.00 PLN
Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
II typ prezentacji - artykuł sponsorowany, ze wszystkimi cechami tej publikacji, może mieć formę jedną z czterech przygotowanych szablonów strony. Istnieje możliwość zakupu kilkustronicowych artykułów sponsorowanych.
cena netto2500.00 PLN
cena brutto3075.00 PLN
Reklama 1/1 strony
Reklama 1/1 strony
Reklama jednostronicowa publikowana w części treści merytorycznej lub w zestawieniu z inną reklamą w części prezentacyjnej.
cena netto2500.00 PLN
cena brutto3075.00 PLN
Reklama na I stronie okładki
Reklama na I stronie okładki
Reklama na I stronie okładki musi być zgodna z layoutem pierwszej strony okładki publikacji, jak np. w poprzednim wydaniu LM 2017.
cena netto4000.00 PLN
cena brutto4920.00 PLN
Reklama na II stronie okładki
Reklama na II stronie okładki
Reklama na II stronie okładki o wymiarach 297x210 mm, format a4 w układzie po dłuższej krawędzi strony.
cena netto3000.00 PLN
cena brutto3690.00 PLN
Reklama na III stronie okładki
Reklama na III stronie okładki
Reklama na III stronie okładki o wymiarach 297x210 mm, format a4 w układzie po dłuższej krawędzi strony.
cena netto2500.00 PLN
cena brutto3075.00 PLN
Reklama na IV stronie okładki
Reklama na IV stronie okładki
Reklama na IV stronie okładki o wymiarach 297x210 mm, format a4 w układzie po dłuższej krawędzi strony.
cena netto3500.00 PLN
cena brutto4305.00 PLN


 

Pliki do pobrania:

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 05-2018EMIL - 05-2018EMIL - 04-2018EMIL - 04-2018EMIL - 03-2018EMIL - 03-2018EMIL - 02-2018EMIL - 02-2018Zobacz więcej publikacji