Logistyczne Marki 2017

27 lipca 2017
Logistyczne Marki 2017

Globalny rozwój gospodarczy zmienia łańcuchy dostaw, podnosi standardy jakościowe usług we wszystkich obszarach ich funkcjonowania, idea zrównoważonego rozwoju stawia kolejne wyzwania dostawcom usług w szeroko rozumianej branży logistycznej.

Dostawcy usług i sprzętu nie mogą funkcjonować bez wdrażania rozwiązań regu­lujących standardy dobrych praktyk, etyki czy zrównoważonego rozwoju, to czynniki kształtujące pozycję i wizerunek firmy.  

Firmy kierujące się tymi zasadami, działające w określonej przestrzeni społecznej i eko­nomicznej, są naturalnym wzorcem w biznesie, transparentnym i rzetelnym partnerem gospodarczym w realizowanych przedsięwzięciach. Dobre praktyki i standardy etyczne odnoszą się do całej organizacji i wszystkich pracowników zaangażowanych w procesy w firmie.  

W kolejnym wydaniu „Logistycznych Marek” prezentujemy firmy, dla których dobre praktyki i etyka w biznesie to standardy działania na globalnym rynku, budując relacje z kontrahentami oparte o te zasady staja się wiarygodnym partnerem na rynku. Standardy globalnych łańcuchów dostaw stają się wymiernym wskaź­nikiem jakości usług i etyki w biznesie.

 

Pliki do pobrania:

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 06-2018EMIL - 06-2018EMIL - 05-2018EMIL - 05-2018EMIL - 04-2018EMIL - 04-2018EMIL - 03-2018EMIL - 03-2018Zobacz więcej publikacji