Firma Asseco Business Solutions S.A. wprowadziła do swojej oferty mobilną aplikację iSoftlab. Za jej pomocą – i przy wykorzystaniu smartfona, integrującego w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego – pracownicy będą mieli możliwość m.in. podglądu oraz akceptacji faktur, zamówień czy wniosków urlopowych o każdej porze i z dowolnego miejsca na świecie.
Aplikacja iSoftlab jest przeznaczona dla pracowników często przebywających poza siedzibą firmy, w szczególności dla kadry kierowniczej. Sprawy czekające na akceptacje osób będących w delegacji mogłyby po prostu „utykać” w systemie i czekać na powrót danego menedżera do biura. Rozwiązaniem tego problemu jest aplikacja iSoftlab zainstalowana w telefonie komórkowym. Za jej pomocą decydent może przeglądać wszystkie dokumenty w obiegu oraz dokonywać wszelkich operacji akceptacji, po uprzednim zapoznaniu się z załączonym dokumentem w formie elektronicznej.
Aplikacja iSoftlab umożliwia dostęp, za pomocą telefonu komórkowego, do systemu Asseco Softlab SEOD, służącego do optymalizacji procesów wewnętrznych firmy. Program jest zaprojektowany do wspomagania w szczególności takich obszarów jak zakupy, urlopy, nieobecności czy delegacje. Może służyć także do wsparcia procesów w obszarze działalności operacyjnej, np. obsługa ofert, umów, zleceń fakturowania oraz pozostałej dokumentacji niefinansowej.
- Rozwiązanie iSoftlab pozwala na znaczące usprawnienie procesu decyzyjnego. Wielu przedstawicieli kadry zarządzającej dużą część swojego czasu pracy spędza w podróży. Możliwość mobilnej akceptacji dokumentów i wniosków może całkowicie zlikwidować przestoje i opóźnienia. Przecież żaden kontrahent nie powinien czekać na płatność tylko dlatego, że menedżer nie ma czasu na zaakceptowanie faktury zakupowej. Teraz można zrobić to zarówno w pociągu, na lotnisku czy w hotelu. A czasami nawet stojąc w korku – mówi Jacek Chojnacki, Szef Wydziału Handlowo-Projektowego Asseco Softlab ERP.
Asseco BS, Foto:Asseco BC