E-COMMERCE: Opcja doręczeń w soboty

UPS
25 lipca 2020
E-COMMERCE: Opcja doręczeń  w soboty
Fot. UPS Polska
E-COMMERCE: Opcja doręczeń w soboty
Firma UPS  wprowadza opcję doręczeń w soboty UPS Saturday Standard®w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie zakupami online wśród polskich konsumentów. Usługa zostanie wprowadzona na ośmiu największych rynkach europejskich w tym w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Belgii, Hiszpanii, we Włoszech i Francji. Dzięki niej firmy każdej wielkości, a szczególnie mali e-detaliści, będą mogli dotrzeć do swoich klientów w weekend. 
 
„Pandemia koronawirusa znacząco przyspieszyła rozwój sektora e-commerce. Częstsze zakupy w sieci, według najnowszego raportu e-Izby opracowanego przez Mobile Institute pt. „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” deklaruje już 27% internautów. To ogromny potencjał do wykorzystania dla sprzedawców internetowych, a także duże logistyczne wyzwanie. Dlatego też wprowadzamy dla nich dodatkową możliwość doręczenia przesyłek w sobotę, by mogli sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu oraz dalej rozwijać swój biznes online” – powiedział Piotr Sitarek, Dyrektor Generalny w UPS Polska.
 
Dostawa w weekend wiąże się zazwyczaj z dodatkową opłatą. UPS jest jedynym przewoźnikiem, który oferuje opcję doręczeń w soboty po stawkach obowiązujących w dni powszednie do jednej z 17 tys. lokalizacji UPS Access Point na ośmiu największych rynkach e-commerce w Europie. Alternatywne punkty odbioru UPS Access Point zlokalizowane są w osiedlowych sklepach, kioskach czy kawiarniach, otwartych do późnych godzin wieczornych, a także w weekendy. Wybierając dostawę do takiego punktu, kupujący online nie muszą oczekiwać na kuriera w domu. Wystarczy, że odbiorą swoją przesyłkę w dogodnym dla siebie terminie w wybranym punkcie. Nowa usługa uzupełnia istniejącą już ekspresową usługę doręczeń w sobotę UPS Express Saturday, która realizowana jest teraz przed południem.   
 
„Pandemia COVID-19 przyspieszyła rozwój handlu internetowego, a sprzedaż detaliczna w Europie wzrosła o ponad 60% w szczytowym momencie zamknięcia w połowie kwietnia”, powiedział Lou Rivieccio, prezes UPS Europe. „Poprzez wprowadzenie opcji doręczeń w soboty w ramach usługi UPS Standard pomagamy firmom dostosować się do nowego środowiska, oferując im rozwiązania, które odpowiadają na oczekiwania ich klientów. E-detaliści mogą teraz dotrzeć z dostawą w soboty do ok. 80% populacji na ośmiu głównych europejskich rynkach e-commerce”.
 
UPS zainwestował ostatnio 2 miliardy dolarów w rozbudowę swojej sieci w Europie, dzięki czemu firmy mogą szybciej i jeszcze skuteczniej obsłużyć swoich klientów w 220 krajach i regionach. Ta inwestycja pomaga im dotrzeć do ponad 80% populacji Europy w ciągu dwóch dni roboczych, korzystając z usługi UPS Standard.

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji