Akwizycja GLS na rynku hiszpańskim

4 lipca 2016
Akwizycja GLS na rynku  hiszpańskim
Logo_neg_315x128_RGB-download-35140
Firma GLS, operator kurierski o globalnym zasięgu  przejmuje hiszpańskiego operatora ASM Transporte Urgente. W ten sposób wzmacnia swoją sieć i powiększa przychody z rynku hiszpańskiego, nie kanibalizując dotychczasowego największego źródła z tego kraju: przesyłek do odbiorców zagranicznych. ASM to numer 2 na rynku hiszpańskim: obsługuje ponad 1500 tras wysyłek dziennie, a w ubiegłym roku jego przychody sięgnęły 78 mln euro.
 
„Czy zakup ASM przez GLS to sygnał, że na rynku hiszpańskim firmy osiągnęły pułap, jeśli chodzi o marże i że rozpoczyna się etap konsolidacji rynku? Czy może zarząd GLS uznał za dobrą ofertę nabycie firmy z przychodami 78 mln euro za kwotę 71 mln euro? Patrząc z perspektywy InPostu, jest to dowód, że na rynku można jeszcze wiele osiągnąć. Pomysłów innowacyjnych nie brakuje, ponieważ nie brakuje specyficznych potrzeb odbiorców i nadawców przesyłek z różnych segmentów gospodarki, życia publicznego oraz prywatnego. Firma, która uważnie słucha klientów i testuje nowatorskie technologie, może osiągnąć sukces. Dlatego dla mnie ten news to niezbędny krok biznesowy dla GLS, który chce zdobyć lepszy dostęp do lokalnych klientów i ich potrzeb logistycznych”
– komentuje Rafał Brzoska, CEO The Integer.pl Group
 
Źródło: InPost

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji