Polecamy

Toyota Tonero z hydrostatyczną przekładnią napędową

5 czerwca 2014
Toyota Tonero z hydrostatyczną przekładnią napędową
Toyota Tonero z hydrostatyczną przekładnią napędową

Toyota Material Handling Polska wzbogaciła swoją ofertę i umożliwiła klientom wybór: czołowe wózki spalinowe Toyota Tonero są teraz dostępne również w wersji z hydrostatyczną przekładnią napędową. W celu sprostania oczekiwaniom wszystkich klientów oraz w odpowiedzi na preferencje wszystkich operatorów wózków widłowych w zakresie sposobu prowadzenia wózków, Toyota Material Handling Polska zaoferowała możliwość wyboru pomiędzy hydrostatyczną i hydrokinetyczną przekładnią napędową. Jako pierwszy wózek hydrostatyczny w rodzinie czołowych wózków spalinowych Toyota Tonero pojawił się wózek z silnikiem diesla o tonażu 2.0 – 2.5 T.

Hydrostatyczna przekładnia napędowa – jako wariant dla operatorów wózków widłowych, którzy preferują ten typ napędu, będzie stopniowo wprowadzana, jako opcja, do całej rodziny czołowych wózków spalinowych Toyota Tonero.

Nowy czołowy wózek hydrostatyczny Toyota Tonero jest maszyną zaprojektowaną I zbudowaną w Europie, wyposażoną w niezawodny silnik przemysłowy Toyota produkcji japońskiej oraz w sprawdzoną przekładnię hydrostatyczną wyprodukowaną w Niemczech. Nowy wózek hydrostatyczny Toyota cechuje ta sama najwyższa jakość, zapewniona przez Toyota Production System (TPS) i charakterystyczna dla całej rodziny czołowych wózków spalinowych Toyota Tonero oraz przekładająca się na ich wyjątkową trwałość i niezawodność. Nowy wózek charakteryzuje również wyjątkowa stabilność i najwyższy poziom bezpieczeństwa dzięki unikatowemu Systemowi Aktywnej Stabilizacji Toyota (SAS), bardzo nisko położonemu środkowi ciężkości oraz doskonałej widoczności z kabiny operatora.


“Decyzja o wprowadzeniu na rynek czołowych wózków spalinowych z hydrostatyczną przekładnią napędową wynika z wymagań niektórych obecnych i potencjalnych klientów. Naszym celem jest tworzenie takich rozwiązań w zakresie transportu wewnętrznego, które spełnią oczekiwania każdego operatora wózka widłowego oraz będą mogły znaleźć zastosowanie w każdym przypadku” – mówi Craig Walby, Dyrektor Działu Rozwoju i Zarządzania Produktami Toyota Material Handling Europe. “Nowe czołowe wózki spalinowe Toyota, wyposażone w hydrostatyczną przekładnię napędową, wpisują się w proces nieustannego ulepszania (Kaizen) naszych produktów, usług I rozwiązań – czyli działań, które stale podejmujemy w celu zapewnienia najwyższego poziomu satysfakcji naszych klientów”.

Jacek Trujnara, Dyrektor Marketingu, Toyota Material Handling Polska
Foto: Toyota Material Handling Polska

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji